Sv: Uppdrag bantning del 5
Det är synen på hästarna som gör mig rädd inte hur de ser ut (än).
Det är synen på hästarna som gör mig rädd inte hur de ser ut (än).
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag tror inte att Moa MENAR att den är fet, utan att hon är väldigt uppmärksam numera med tanke på historiken.Det är synen på hästarna som gör mig rädd inte hur de ser ut (än).
....................Jag skriver att i mina ögon är hon fet, med den bakgrunden vi har, så länge som vi kämpat är mina glasögon inriktade på en tjockishäst. Det är inte så att hon gått och svultit precis och även om jag ser henne som fet är det inte så att jag fodrar henne som ett fetto, jag vet ju egentligen att det är mitt perspektiv som är felaktigt nu. Och benrangel skulle inte jag kalla henne, men alla ser vi ju olika på det. Jag vill dock gärna att hon ska ligga strax under normalhull, men bra musklad då såklart.
Är det du som ger Happy hoof till din ponny? Vad tycker du om det, något du rekommenderar? Alla talar sig värma om det fodret. Ja har funderat på att ev testa en omgång men blir så tveksam om fördelen väger upp nackdelarna.
Alexandra- strax under normalhull ser jag inga fel på men när jag la ut bilden på fjordingen (när han var i vagnen) så hade han 0 muskler och var väldigt tunn. Han hade precis återhämtat sig efter en tids sjukdom med feber och matvägran. Den bilden reagerar ingen på här i tråden utan ni säger att han ser frisk ut. Det kallar jag snevridet.
Speciellt när liten ponny blir 'rädd' för hundar och travar iväg med flaxande framben och huvudet högt i någon form av balanstrav