Sv: Uppdrag bantning! Del 3
Tråkigt. Jag vet hur det är dock, trots att ögat sa (även i andras ögon) att Lillen gått ner sa vågen typ 6 kg och liknande fjoll.
Men hang in there, tillslut visade vågen ju skillnad, med besked. Och idag (om han inte gått upp) är han ca 120 kg 'mindre' än när det var som värst.
Jag tror tyvärr inte 30 - 40 kg är tilltaget i överkant för din. Samtidigt så om/när du väl får snurr på det så behöver det inte ta så lång tid.
Diskuterades dosförändring på metforminet?
Det har inte hänt mycket alls enligt vågen 7 kg sedan juli, värdelöst ju. Vi (hon!) motionerar som idioter och står och svälter och är olycklig. Likt förbannat går hon inte ner tillräckligt. Veterinären pratade om att hon skulle ner 30-40 kg till... Jag tyckte det lät väldigt mycket på en shettis och sååå fet tycker jag inte att hon är. Jag räknade med kanske 15 kg till men men...
Deppar ihop totalt. Och framför allt också när isisen var med och vägdes också, han har 50 kgs övervikt nu! Och han tyckte jag inte heller var såå jäkla fet, tjock - absolut men inte så att han skullle väga 400 kg!!!
Tråkigt. Jag vet hur det är dock, trots att ögat sa (även i andras ögon) att Lillen gått ner sa vågen typ 6 kg och liknande fjoll.
Men hang in there, tillslut visade vågen ju skillnad, med besked. Och idag (om han inte gått upp) är han ca 120 kg 'mindre' än när det var som värst.
Jag tror tyvärr inte 30 - 40 kg är tilltaget i överkant för din. Samtidigt så om/när du väl får snurr på det så behöver det inte ta så lång tid.
Diskuterades dosförändring på metforminet?