Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Känner mest bleh på allt nu.
Har inte alls haft någon bra känsla när jag ridit de två senaste gångerna. Dressyrsadeln har börjat glida fram, oklart varför.
Stallägaren har en county som jag ska testa nästa gång i ridhuset.
Annars är traven och vänstergaloppen super men jag fattar inte vad jag gör i höger. Det är som hela min följsamhet bara försvinner, Ärtan blir spänd, jag blir spänd och allt blir skit.
Känner mig sämre än sämst just nu
Ska rida ut lördag och söndag och bara ha det trevligt.
Hon känns jättefräsch så jag är inte orolig för att det är Ärtan, det är typisk sis som är problemet
La ut köpesannons och bland alla irrelevanta svar fick jag en perfekt match. Men efter lite skrivande höjde säljaren priset 5 k
Den är fortfarande inom budget men jag tycker ett är så himla oseriöst och fult så den blir det inte.
Hon är iaf väldigt söt
Visa bifogad fil 137693
Men vafan? Att höjja mitt i? Varför?
Hon skulle få det om hon bytte in den istället. Lite märkligt att få besked om det halv tio på kvällen
Speciellt när jag skrivit att jag är väldigt intresserad och vill komma och kolla i helgen.
Jaha ja nackdelen med köp o sälj mellan privatpersoner. Ibland kan de krånglas så
Det börjar iallafall se hoppfullt ut! Vi har haft snö snö snö sen mitten av november och är så himla trött på det ️ känns som att det möjligen blir vår lagom till majMycket bättre idag än igår!
Bara att det var soligt när jag gick till stallet gjorde massor. Underlaget är lite intressant just nu. Det växlar mellan mjuka fina grusvägar och tjock, hal pansaris
Men Ärtan är ordentligt broddad så vi gav oss ut på tur. Hon var superglad och väldigt nöjd med livet
Kände både igår och idag att hon kommer upp med länken på ett helt annat vis när hon slappnar av så troligen puttar hon fram dressyrsadeln. När den åker fram lär den klämma samt att den begränsar rörelserna, inte konstigt att hon blir spänd av det
La på stallägarens sadel och rent spontant ser det bra ut bortsett från att den är lite vid men det kan jag lösa med correction paden.
Tänkte testa på måndag.
Är så less på ridhuset nu, även om det bara är slutet av januari så känns det som det varit vinter i en evighet nu.
Nu vill jag rida på vår stora, fina utebana
Visa bifogad fil 137753
Det börjar iallafall se hoppfullt ut! Vi har haft snö snö snö sen mitten av november och är så himla trött på det ️ känns som att det möjligen blir vår lagom till maj