nja. Han sprattlar. Och jag är rädd att han skulle smita och hoppa ner. Det är lite för högt...Honom borde du iofs kunna stoppa i diskhon
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
nja. Han sprattlar. Och jag är rädd att han skulle smita och hoppa ner. Det är lite för högt...Honom borde du iofs kunna stoppa i diskhon
Ja det är ju den stora nackdelen. Annars vore det onekligen lagom höjd!nja. Han sprattlar. Och jag är rädd att han skulle smita och hoppa ner. Det är lite för högt...
Badar mina dvärgschnauzrar i diskhon. De är små så det funkar och är mycket smidigt! Har fått ryggskott när jag duschat de i dusch tidigareJa det är ju den stora nackdelen. Annars vore det onekligen lagom höjd!
Innan jag flyttade så hade jag en badbalja för barn på ett stativ som jag ställde i duschen. Det fanns en slang från botten som man kunde leda ned till duschbrunnen ifall man ville ha rinnande vatten. Det var väldigt smidigt faktiskt! I nuvarande lägenhets duschutrymme får dock inte baljan plats så jag gav bort den.Verkar vara ett utbrett problem med hur man duschar hundar på något sorts vettigt sätt
Mitt problem är också att min dusch är felbyggd så vattnet rinner rakt ut i badrummet och om man har vatten på för länge så blir det total översvämning så gäller att vara snabb också.
Har funderat på någon sorts balja men har kommit fram till att det bara är att härda ut.
Var hittar man en sån?Innan jag flyttade så hade jag en badbalja för barn på ett stativ som jag ställde i duschen. Det fanns en slang från botten som man kunde leda ned till duschbrunnen ifall man ville ha rinnande vatten. Det var väldigt smidigt faktiskt! I nuvarande lägenhets duschutrymme får dock inte baljan plats så jag gav bort den.
Verkar vara ett utbrett problem med hur man duschar hundar på något sorts vettigt sätt
Babyland eller jollyroom, minns inte men en nätaffär för barngrejer. Googlade bara Valde med hopfällbart stativ för att lättare kunna ställa undan.Var hittar man en sån?
Samma som jag harBabyland eller jollyroom, minns inte men en nätaffär för barngrejer. Googlade bara Valde med hopfällbart stativ för att lättare kunna ställa undan.
När man har två pappisar och bär in en skitgris i vardera hand så får den ena vackert vänta i handfatet i badrummet.Honom borde du iofs kunna stoppa i diskhon
Mycket bra på jobbet på lagret också att bada lillhund i handfatsrännan.När man har två pappisar och bär in en skitgris i vardera hand så får den ena vackert vänta i handfatet i badrummet.
Fördel minihund!
Visa bifogad fil 69316
Samma här! Bara valpkurser överallt, eller typ nybörjarkurser i andra grenar men det har jag ju redan gått med mina stora i det mesta.Jag vill kursa! Men det finns inga kurser här.. Om man inte har en valp då, alla verkar satsa på att uppfostra coronavalpägare, vilket ju är jättebra. Men jag har ju ingen valp, än, och jag vill också kursa ställde mig på reservplats på en specialsök kurs, vill väldigt gärna gå den men misstänker att det är kört. Tyckte jag hade koll på hemsidan för att vara med när den kom ut, men tydligen missade jag det och nu är det fullt har kollat runt lite i andra städer i närheten också men många privata verksamheter verkar satsa på Hoopers nu det vill jag ju inte gå..
Kompisen startar en vardagslydnadskurs så jag hängde på. Eftersom vi mest tuffar på i vår coronaisolering så är det toppen att få träffa andra hundar och träna.Jag vill kursa! Men det finns inga kurser här.. Om man inte har en valp då, alla verkar satsa på att uppfostra coronavalpägare, vilket ju är jättebra. Men jag har ju ingen valp, än, och jag vill också kursa ställde mig på reservplats på en specialsök kurs, vill väldigt gärna gå den men misstänker att det är kört. Tyckte jag hade koll på hemsidan för att vara med när den kom ut, men tydligen missade jag det och nu är det fullt har kollat runt lite i andra städer i närheten också men många privata verksamheter verkar satsa på Hoopers nu det vill jag ju inte gå..
Vad kul att ni kommer iväg på en kurs!Kompisen startar en vardagslydnadskurs så jag hängde på. Eftersom vi mest tuffar på i vår coronaisolering så är det toppen att få träffa andra hundar och träna.
Hon berättade att hon fått dubblera kurserna eftersom det är så hårt tryck på anmälningar. Många vill gå kurs.
Här tar rallykurs platserna slut direkt när dom kommer, man får hålla koll hela tiden men jag missade det precis som du men det var ingen jätte otur för det fanns bara nybörjare och mästarklass och jag vill gå fortsättning för tror nybörjare är för lätt för Milou för även om vi inte gått kurs så kör vi grunderna hemma så vill att Milou ska få använda sin lilla hjärna. Men satsar till hösten. Svårt bara när man inte kan boka.Jag vill kursa! Men det finns inga kurser här.. Om man inte har en valp då, alla verkar satsa på att uppfostra coronavalpägare, vilket ju är jättebra. Men jag har ju ingen valp, än, och jag vill också kursa ställde mig på reservplats på en specialsök kurs, vill väldigt gärna gå den men misstänker att det är kört. Tyckte jag hade koll på hemsidan för att vara med när den kom ut, men tydligen missade jag det och nu är det fullt har kollat runt lite i andra städer i närheten också men många privata verksamheter verkar satsa på Hoopers nu det vill jag ju inte gå..
Samma här med nybörjarkurser, känns inte relevant för oss, på agilityn var jag nog den mest vana och Milou ”för snabb” i tankarna jämfört med dom andra så vi hamnade hela tiden långt före alla andra. Det är segt och tråkigt.Samma här! Bara valpkurser överallt, eller typ nybörjarkurser i andra grenar men det har jag ju redan gått med mina stora i det mesta.
Hoopers har jag också sett hos flera.
Skulle vilja gå någon NW fortsättning med min ena, eller rally avancerad/mästarklass med samma hund.Samma här med nybörjarkurser, känns inte relevant för oss, på agilityn var jag nog den mest vana och Milou ”för snabb” i tankarna jämfört med dom andra så vi hamnade hela tiden långt före alla andra. Det är segt och tråkigt.
Rallyn hoppas jag inte blir något problem att hoppa över nybörjarklassen, ska träna ännu lite mer hemma på innergården och bygga banor, har skyltar och hållare.
Vilka kurser vill du gå?