Så trist .Orkar inte riktigt ta in. Det var ett kort anfall och han var sig själv rätt snabbt efteråt, så han kanske kan leva ett bra liv... men denna fantastiska linje arbetshundar
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Så trist .Orkar inte riktigt ta in. Det var ett kort anfall och han var sig själv rätt snabbt efteråt, så han kanske kan leva ett bra liv... men denna fantastiska linje arbetshundar
Åh nej! Beklagar Hoppas att han ändå kan leva utan några större bekymmer...Jag är jävligt nära att ge upp nu faktiskt. Sonic hade ett epilepsianfall idag, drygt tre år gammal. I morse var problemet att jag hade för många intressanta kullar på G, plötsligt står jag helt utan föryngring. Självklart stoppar jag min linje här.
Det värsta är, att jag vet fan ingen annan jag vill ha heller.
Jag är jävligt nära att ge upp nu faktiskt. Sonic hade ett epilepsianfall idag, drygt tre år gammal. I morse var problemet att jag hade för många intressanta kullar på G, plötsligt står jag helt utan föryngring. Självklart stoppar jag min linje här.
Det värsta är, att jag vet fan ingen annan jag vill ha heller.
Fy fan vad jobbigt. Min spontana är ju att leta halmstrån, är det verkligen ep och inte något annat som ser ut som ep men samtidigt så är det verkligen halmstrån så klart. Jag kan liksom inte ens komma på något som skulle kunna se ut som ep men vara något annat.Orkar inte riktigt ta in. Det var ett kort anfall och han var sig själv rätt snabbt efteråt, så han kanske kan leva ett bra liv... men denna fantastiska linje arbetshundar
Inga mediciner, inga avmaskade djur han kan ha ätit avföring från, inga fästingmedel, inga trauman, ingen förgiftning... nä, tyvärr är det med stor sannolikhet idiopatiskt.Fy fan vad jobbigt. Min spontana är ju att leta halmstrån, är det verkligen ep och inte något annat som ser ut som ep men samtidigt så är det verkligen halmstrån så klart. Jag kan liksom inte ens komma på något som skulle kunna se ut som ep men vara något annat.
Beklagar verkligen, det är ett skit med EP.Inga mediciner, inga avmaskade djur han kan ha ätit avföring från, inga fästingmedel, inga trauman, ingen förgiftning... nä, tyvärr är det med stor sannolikhet idiopatiskt.
Är deras vilt bra ?Har fått hjälp att köra hem hundmat. Tyckte att jag beställde massor, nu känns det som lite för lite... Menmen, ett tag räcker det iaf!
Visa bifogad fil 57948
Fodret ser betydligt trevligare ut iaf, men så har ju priset höjts ganska mycket med..Är deras vilt bra ?
oerhört lnge sedan jag provade Fodax - över 15 år sedan och då varande hundar gillade inte och inte jag heller då man hittade både klor och ibland även delar av näbbar i käket och en hel del från fjädrar. Nu har jag hört att Mush köpt upp Fodax och at det blivit bättre kvalite, så undrar om det stämmer
Fodax vilt intresserar mig innehållsmäsigt och priset är bra. Men då jag har svårt att köpa pga fel ände av stan, svårt passa deras utlämningstider pga ingen egen bil så funderar jag på att köpa lite större mängd på en gång Så är det bra ?
Vet inte om det är mush som köpt upp dem, men innehållet har klart ändrats sedan tidigare ja! Om jag inte minns helt galet så var det just fodax som mina hundars uppfödare körde med för ett gäng år sedan, någon "standard-variant" och det var inte ett dugg imponerande...Är deras vilt bra ?
oerhört lnge sedan jag provade Fodax - över 15 år sedan och då varande hundar gillade inte och inte jag heller då man hittade både klor och ibland även delar av näbbar i käket och en hel del från fjädrar. Nu har jag hört att Mush köpt upp Fodax och at det blivit bättre kvalite, så undrar om det stämmer
Fodax vilt intresserar mig innehållsmäsigt och priset är bra. Men då jag har svårt att köpa pga fel ände av stan, svårt passa deras utlämningstider pga ingen egen bil så funderar jag på att köpa lite större mängd på en gång Så är det bra ?
Jäääklar vad pengar du måste lägga på Mush (Jag tycker det blir dyrt när Ebrah äter ca 500g per dag av det...)Hmm, Fodax kanske man skulle testa. Ger ju MUSH, men det kostar ju som sagt en del. Breeze och Winter äter ca 1.5 kg om dagen, så 10kg räcker i ca 6 dagar.
Tillägg: Tyckte de nya frystorkade fodret från MUSH och som även Fodax har en variant av såg smidigt ut till resor. Fast en stor hund äter en hel påse om dagen så det funkar ju verkligen inte!
Jäääklar vad pengar du måste lägga på Mush (Jag tycker det blir dyrt när Ebrah äter ca 500g per dag av det...)
Haha, fy! Jag hoppas att nästa hund blir en liten en (men det verkar inte som det...).Ja, man vill inte precis räkna efter. När det var som "värst" (dvs när Winter växte som mest) åt Winter 1 kg om dan och Breeze 750 gram. Man skulle behöva bli uppfödare och få uppfödarrabatt.