testa att rensa dina cookies o cache..Konstigt. För mig funkar den inte alls.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
testa att rensa dina cookies o cache..Konstigt. För mig funkar den inte alls.
Har gjort det, funkar ändå inte.testa att rensa dina cookies o cache..
Provade Internet Explorer och Microsoft Edge nu istället för Chrome, funkade inte.@Fisherling, har du testat annan webbläsare? För mig fungerar den utmärkt (surfar med firefox just nu).
Provade Internet Explorer och Microsoft Edge nu istället för Chrome, funkade inte.
Det funkar fortfarande inte för mig. Tydligen verkar det ha med min internetleverantör att göra; stänger jag av Wifi't på telefonen så kommer jag in på SKK's hemsida.Jag är inte till någon hjälp, ville bara bekräfta att det legat nere för mig också, dock funkar det nu.
Jag är jävligt nära att ge upp nu faktiskt. Sonic hade ett epilepsianfall idag, drygt tre år gammal. I morse var problemet att jag hade för många intressanta kullar på G, plötsligt står jag helt utan föryngring. Självklart stoppar jag min linje här.
Det värsta är, att jag vet fan ingen annan jag vill ha heller.
Jag är jävligt nära att ge upp nu faktiskt. Sonic hade ett epilepsianfall idag, drygt tre år gammal. I morse var problemet att jag hade för många intressanta kullar på G, plötsligt står jag helt utan föryngring. Självklart stoppar jag min linje här.
Orkar inte riktigt ta in. Det var ett kort anfall och han var sig själv rätt snabbt efteråt, så han kanske kan leva ett bra liv... men denna fantastiska linje arbetshundarFy fan så ledsamt
Ja. Men förstå vad glad jag är att jag stod emot de som tyckte att jag skulle parat Imoen förra vintern!!Nej fy fan så ledsamt ! Jävla skitEP....
Efter att ha haft en hund som reagerat med EP-anfall på ett vanligt fästingmedel så kontrollera att det inte är en biverkning av någonting liknande. Extra vanligt på collieraser enligt min dåvarande vet. Även om det fortfarande kanske inte är någotning man vill avla på så är det stor skillnad på att ha genetisk mottaglighet för att få bieffekter av läkemedel och att ha en sjukdom i linjerna.Jag är jävligt nära att ge upp nu faktiskt. Sonic hade ett epilepsianfall idag, drygt tre år gammal. I morse var problemet att jag hade för många intressanta kullar på G, plötsligt står jag helt utan föryngring. Självklart stoppar jag min linje här.
Orkar inte riktigt ta in. Det var ett kort anfall och han var sig själv rätt snabbt efteråt, så han kanske kan leva ett bra liv... men denna fantastiska linje arbetshundar
Jag är mycket väl medveten, han är inte behandlad med något.Efter att ha haft en hund som reagerat med EP-anfall på ett vanligt fästingmedel så kontrollera att det inte är en biverkning av någonting liknande. Extra vanligt på collieraser enligt min dåvarande vet. Även om det fortfarande kanske inte är någotning man vill avla på så är det stor skillnad på att ha genetisk mottaglighet för att få bieffekter av läkemedel och att ha en sjukdom i linjerna.
Orkar inte riktigt ta in. Det var ett kort anfall och han var sig själv rätt snabbt efteråt, så han kanske kan leva ett bra liv... men denna fantastiska linje arbetshundar