Uppdateringstråd 31

Om att vara sjuk... Milou har ju genomlevt en Covid period när jag var sjuk i 3 månader 2020, och förra året hade jag ju oförklarad feber i 5 månader med 4 antibiotikakurer för att bli av med den. Och när Alvin dog nu i januari fick jag lunginflammation som jag ännu inte blivit frisk från. Ibland orkar jag ingenting och när jag väl kommer ut på en"riktig" promenad hostar jag lungorna ur mig i princip hela promenaden men jag är glad att ens ta mig runt en promenad så hostandet får jag stå ut med. Cocillanan hjälper en del.

Men jag har i princip alltid dåligt samvete för att Milou inte ska få det han behöver, några dagar bodde han hos mina föräldrar och jag saknade honom men det var det bästa för honom. Och några dagar kom dom hit och gick en sväng med honom här hos mig. Så snällt av dom, hade nog inte fixat det utan dom för Milou har varit så rastlös senaste tiden om han inte får sina promenader och träning. Det går så klart en period men jag har varit sjuk nästan hela tiden i ett halvår. Men nu kan jag andas, jag har inte feber men jag dras med en extrem hosta och lika extrem trötthet. Men på något sätt tror jag att jag lyckats få honom nöjd nu det senaste på egen hand men det tar all min energi.

Liknande trådar

R
Övr. Hund Istället för och fortsätta i en tråd som handlar om att vara publik på utställning så tänkte jag att det kanske kunde vara bra med en...
Svar
16
· Visningar
1 108
Senast: Myrten
·
Övr. Hund Runt den 20 januari skrev jag här, och frågade hur man köper en hund. Jag fick massor av tips och råd, och även listor med uppfödare...
Svar
11
· Visningar
1 217
Senast: MML
·
Övr. Hund Hej. Jag jobbar småskaligt med hundpassning i mitt hem, tanken är att öppna hunddagis om något år. Men något jag funderar över. I...
2 3
Svar
40
· Visningar
2 573
Senast: Lillefrun
·
Övr. Hund Har en bekant som äger en hund. Men när jag söker på ägarens namn på tex mr koll så står det att personen inte äger ngn hund? Kan man...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
3 508
Senast: Lobelia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka