Nu är det någon psykopat som lägger ut köttbullar med spikar och järnskrot i på söder i Stockholm, har hittats i flera parker tydligen. Precis som det var ett tag i Malmö
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Korrekt!Menar inte dobbis att instruktionerna från dig var att din sambo skulle ta av täckena?
De va lite retsamt bara tror ja
Jag har letat efter vilken ras jag vill ha sen innan Milou kom till mig och han blir 6 år nu. Jag har provat många av dom ”vanliga” hundsporterna förutom jakt och valla och bruks. . Jag och Alvin höll på med tävlings lydnad ett också vilket Alvin som vanligt var suverän på medan matte tyckte det var tråkigt. Jag tycker om rally, freestyle och agility.Det finns ju inget rätt eller fel, vi hämtade ju valp nästan direkt när Nessie gick bort.
Du har väl funderat på ras och ny hund rätt länge nu känns det som om, jag tänkte ett tag att det snart blir en hund nummer tre hos dig. Men så blir det ju inte .
Det är både plus och minus att skaffa valp när man är i sorg men jag är så tacksam för Spock. Milou skulle säkert uppskatta en ny liten kompis så småningom .
Hur gammal är han?I dag är Lilla L ganska... Mycket
Han har just upptäckt att han numera når upp till bord och köksbänkar om han sträcker på sig. Det innebär att vi konstant springer och flyttar saker längre in på bänken/bordet och tackar Lilla L för saker han "apporterat", och att Lilla L konstant springer och letar nya roliga saker att plocka åt sig
Undrar om personen har teamat ihop sig med en idiot här, som tydligen lägger ut mat med gift och choklad till hundarna.Nu är det någon psykopat som lägger ut köttbullar med spikar och järnskrot i på söder i Stockholm, har hittats i flera parker tydligen. Precis som det var ett tag i Malmö
I dag är Lilla L ganska... Mycket
Han har just upptäckt att han numera når upp till bord och köksbänkar om han sträcker på sig. Det innebär att vi konstant springer och flyttar saker längre in på bänken/bordet och tackar Lilla L för saker han "apporterat", och att Lilla L konstant springer och letar nya roliga saker att plocka åt sig