Uppdateringstråd 30

Hur gammal ar lilla L?
Emma-Sue ar nu nastan 7 manader och jag har flyttat grejor fran kanten av bord och bankar ett bra tag ... samt pamint Maken att om han staller saker "sa dar" sa kommer hon att sno det och sedan blir det nast intill omojligt att lara henne att inte ta fran bord och bankar. Antingen ar Maken oerhort glomsk, bryr sig inte, eller, troligen, sa tror han att jag overdriver. :nailbiting::meh:
Jag hade exakt samma problem med en släkting. Jag tycker man ser till att de inte lär sig och hen tyckte att med gör som vanligt och skäller på hunden sen. 🙃

Det skapade en ordentlig tjuv här hemma, även om vi har kommit fram till att om man inte äter från obevakade tallrikar så for man smaka.

Liknande trådar

Övr. Hund Hej, Vill kanske mest skriva av mig eller få lite tips kanske! Min kille är snart 1 år. Jag tycker vi har god kommunikation för det...
Svar
9
· Visningar
900
Senast: inverterad
·
Övr. Hund Jag och sambo ska skaffa hund. 😊 Både han och jag jobbar skift och han jobbar mestadels natt. Det här innebär att vi har ett glapp 3ggr...
Svar
8
· Visningar
1 197
Senast: Kajsalisa
·
Övr. Hund Jag är på jakt efter en ny soffa och funderar på vad som håller sig snyggt bäst när man har hund. Vi har en Malinois och en pudel. Jag...
Svar
2
· Visningar
311
Senast: alex.ha
·
Övr. Hund Funderar allvarligt på att köpa regntäcke till hundarna nu! Den här hösten men framför allt vintern tycker jag det regnar mer eller...
Svar
19
· Visningar
782

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka