Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Visa bifogad fil 160650
Nu har Frodo fått somna in, stilla och planerat innan han blev för öm och trött. En del av mig hoppas att bröderna leker tillsammans i all evighet
Visa bifogad fil 160650
Nu har Frodo fått somna in, stilla och planerat innan han blev för öm och trött. En del av mig hoppas att bröderna leker tillsammans i all evighet
Vet en stor boxeruppfödare i Gävletrakten som köpte från Ungern o var väldigt nöjd, hon hämtade självHar spenderat alldeles för mycket tid de sista veckorna på att fundera över varifrån man skulle våga importera en avelstik. Missade en som var exteriört riktigt bra för att jag velade, å andra sidan hade jag nog behövt ta en resa till Serbien för att se till att hon inte var dålig mentalt sett, och jag är ingen som kastar mig iväg utomlands i en handvändning. Kikar lite på en yngre tik också, men på bilderna ser brorsan ut att ha en liten krok i svansen och det har jag redan i linjerna, så vågar nog inte chansa på det även om nedärvningen är högst oklar.
Fönstershoppa är dock alltid kul.
Det har vi vetat hela tidenErkänner att jag skämmer bort min hund
En lång stund har han pipit i köket. Tittar dit och han sitter vid skafferidörren.
Där finns torkade ankfileer. Mao, han tigger.
Prncipiellt är det fel. Men vem störs, här i min ensamma stuga.....
Min femårige hund är ett ”monster” som försöker styra och ställa genom att pipa. Som du säger, så länge det bara drabbar en själv så är det väl inte hela världen.Erkänner att jag skämmer bort min hund
En lång stund har han pipit i köket. Tittar dit och han sitter vid skafferidörren.
Där finns torkade ankfileer. Mao, han tigger.
Prncipiellt är det fel. Men vem störs, här i min ensamma stuga.....
Vet en stor boxeruppfödare i Gävletrakten som köpte från Ungern o var väldigt nöjd, hon hämtade själv
Ah, tror jag vet vilken hund du menar. Finns absolut en del riktigt bra importer, men har träffat några nervvrak också. Och ganska många med C-höfter och 2:a på ryggen.
Jag gör ju det extra svårt för mig själv genom att vilja ha hela paketet eftersom jag är så utställningsintresserad. Finns fina arbetslinjer i Tyskland som är allt annat än vackra. Grova huvuden, och det behöver vi verkligen inte. Sen finns det fina arbetslinjer i Östeuropa också, där går det ofta åt otypiska snarare än övertypade huvuden.
En möjlig kompromiss är väl att jag nöjer mig med en bra vardagsmentalitet (inga rädslor, bra socialitet) men släpper på arbetsbitarna och hoppas att Lancelot kan kompensera för det. Möjligen får jag också riskera att tiken inte har toppresultat på höfter och rygg heller, utan att man får försöka fixa det i följande generationer.
Hur kommer det sig att du hellre kompromissar med arbetsbitarna än med utseendet? För jag har uppfattat dig som en bruksmänniska ändå?
Det känns som att det nästan alltid är enklare att få tillbaka ett utseende än egenskaper i följande generationer.