Nu är det någon psykopat som lägger ut köttbullar med spikar och järnskrot i på söder i Stockholm, har hittats i flera parker tydligen. Precis som det var ett tag i Malmö 

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Korrekt!Menar inte dobbis att instruktionerna från dig var att din sambo skulle ta av täckena?
De va lite retsamt bara tror ja
Jag har letat efter vilken ras jag vill ha sen innan Milou kom till mig och han blir 6 år nu. Jag har provat många av dom ”vanliga” hundsporterna förutom jakt och valla och bruks. . Jag och Alvin höll på med tävlings lydnad ett också vilket Alvin som vanligt var suverän på medan matte tyckte det var tråkigt. Jag tycker om rally, freestyle och agility.Det finns ju inget rätt eller fel, vi hämtade ju valp nästan direkt när Nessie gick bort.
Du har väl funderat på ras och ny hund rätt länge nu känns det som om, jag tänkte ett tag att det snart blir en hund nummer tre hos dig. Men så blir det ju inte.
Det är både plus och minus att skaffa valp när man är i sorg men jag är så tacksam för Spock. Milou skulle säkert uppskatta en ny liten kompis så småningom.
Hur gammal är han?I dag är Lilla L ganska... Mycket
Han har just upptäckt att han numera når upp till bord och köksbänkar om han sträcker på sig. Det innebär att vi konstant springer och flyttar saker längre in på bänken/bordet och tackar Lilla L för saker han "apporterat", och att Lilla L konstant springer och letar nya roliga saker att plocka åt sig![]()
Undrar om personen har teamat ihop sig med en idiot här, som tydligen lägger ut mat med gift och choklad till hundarna.Nu är det någon psykopat som lägger ut köttbullar med spikar och järnskrot i på söder i Stockholm, har hittats i flera parker tydligen. Precis som det var ett tag i Malmö![]()
I dag är Lilla L ganska... Mycket
Han har just upptäckt att han numera når upp till bord och köksbänkar om han sträcker på sig. Det innebär att vi konstant springer och flyttar saker längre in på bänken/bordet och tackar Lilla L för saker han "apporterat", och att Lilla L konstant springer och letar nya roliga saker att plocka åt sig![]()
Hur gammal är han?
Hur gammal ar lilla L?
Emma-Sue ar nu nastan 7 manader och jag har flyttat grejor fran kanten av bord och bankar ett bra tag ... samt pamint Maken att om han staller saker "sa dar" sa kommer hon att sno det och sedan blir det nast intill omojligt att lara henne att inte ta fran bord och bankar. Antingen ar Maken oerhort glomsk, bryr sig inte, eller, troligen, sa tror han att jag overdriver.![]()
Kommer aldrig glömma det medium som sa att en försvunnen man låg mördad på en vind bland gamla tidningar, mannen hittades drunknad i ett dike.En elvaårig hund är på villovägar i trakterna här, hela lokalsamfundet är engagerat och letar.
En "djurtolk" går in och kommenterar att hen vet att hunden har två brutna bakben och ligger i ett gult garage med en röd bil i.
Hela söket omriktas till att leta upp gula garage med röda bilar. (vi snackar norskt hytteområde och vildmark, inte villaområden).
Jag blir så jävla förtvivlad och så FÖRBANNAD
Nu har djurtolken ändrat sig, hunden är under en stor sten långt från en väg.En elvaårig hund är på villovägar i trakterna här, hela lokalsamfundet är engagerat och letar.
En "djurtolk" går in och kommenterar att hen vet att hunden har två brutna bakben och ligger i ett gult garage med en röd bil i.
Hela söket omriktas till att leta upp gula garage med röda bilar. (vi snackar norskt hytteområde och vildmark, inte villaområden).
Jag blir så jävla förtvivlad och så FÖRBANNAD
Men alltså... Hur kan det ens vara tillåtet att hålla på med sån där smörja?! Och hur kan någon ha samvete nog att fortsätta hålla på när de så uppenbart har fel? Det är ju för sjutton en hunds liv det handlar om! Fy så upprörd jag blir av sånt därNu har djurtolken ändrat sig, hunden är under en stor sten långt från en väg.
Det faktum att man sett färska spår i snön vid en lada och tror sig ha ringat in hunden, avskräcker inte klåpare.
De verkar som tur är ha ställt om och letar faktiskt där det setts färska hundspår, inte efter stenarMen alltså... Hur kan det ens vara tillåtet att hålla på med sån där smörja?! Och hur kan någon ha samvete nog att fortsätta hålla på när de så uppenbart har fel? Det är ju för sjutton en hunds liv det handlar om! Fy så upprörd jag blir av sånt där![]()