Uppdateringstråd 30

Underskatta aldrig en Rottis godis driv. Ju mer du tranar, desto "hungrigare" blir hunden.:p Jag har annu aldrig traffat en rottis som inte blivit latt hysterisk over godis ... och det gar lika bra med gronkal, apelsin, vit kal, eller sallads blad.:D

Underskatta aldrig en Rottis godis driv. Ju mer du tranar, desto "hungrigare" blir hunden.:p Jag har annu aldrig traffat en rottis som inte blivit latt hysterisk over godis ... och det gar lika bra med gronkal, apelsin, vit kal, eller sallads blad.:D
Det funkar på en dvärgpinscher oxå :D Och även på mina dobbisar, där följde det med en kaviartubkork med :jawdrop::d:o

Det funkar bra pa min Malle ocksa ... men jag brukar saga att vad skulle han gora, stackarn, han vaxte up med tva rottisdamer som forklarade livets alvar for honom. :p

Tate fick ett kvarts huvud kal i dag ... det lag i kylskapet och var nastan helt mjukt. Jag slangde ut det pa grasmattan till honom och nu syns inte ett spar efter det.:D

Liknande trådar

Övr. Hund Jag och sambo ska skaffa hund. 😊 Både han och jag jobbar skift och han jobbar mestadels natt. Det här innebär att vi har ett glapp 3ggr...
Svar
8
· Visningar
1 012
Senast: Kajsalisa
·
Övr. Hund Hej Min Corgi gick bort för ca 3år sedan och saknar en hund i mitt liv Bor på landet med barn 5,9,11 varannan vecka och några katter som...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
3 296
Senast: Maniac123
·
Övr. Hund Kort fråga. Går det bra att cykla med en liten hund (tänk 5kg eller nåt) som springer bredvid? Eller är det helt enkelt för farligt? :o...
Svar
16
· Visningar
624
Senast: Fetaost
·
Övr. Hund Det verkar enligt hundstallet som om antalet hemlösa hundar fortsätter att öka: Länk Förra året hade hundstallet en ökning med 50% och...
3 4 5
Svar
96
· Visningar
4 732

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka