Åh vill också köra skydd!
Så grymt kul Ser fram emot att få börja träna in objektförsvaret och förarförsvaret under vintern. Kampa är livet
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Åh vill också köra skydd!
Hur tränar du in det bäst? Tänkte om jag kunde få några tips jag inte tänkt på"Back up" ar ett mycket andvandbart commando har. Miss Mandy larde jag att backa uppfor en trappa Nar jag tog henne till en physical therapist for att hon hade ont i bogen var namnda therapist mycket imponerad och anvande det i en hel massa ovningar.
Med Diva och Tate har jag inte haft en lamplig trappa att trana pa, men backa kan de och nu nar jag kommer fa mer energi lar Emma-Sue fa instruktioner och lara sig backa ocksa!
Tack!Till det anvander jag klicker och MASSOR med SMA godisbitar. Da jag inte ar kand for ett oandligt talamod och klarar att shape en hel ovning anvander jag lite press fran mig till att borja med. Jag stiger alltsa in nara nar de backar/lutar bakat klickar jag och slanger ut en godis pa golvet (om man ger den ur handen ar det svart att gora samma igen) sa hunden maste hamta den, komma tillbaka och vi gor om det. Det gar mycket fort att fa borjan ... sedan ar det bara att forlanga strackan de behover backa ... och uppfor kullar och trappor ar fantastiska ovningar for muskelbyggande. Bada mina rottisar kunde ocksa backa till hoger, vanster, eller rakt bakat pa kommando. Tate ar sa himla klumpig och har alltid for brottom sa han backar bara nastan rakt bakat.