Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Äsch, de är så små. De tar inte mycket plats. Det är bara att handlaLigger en drömkull ute, valparna ska födas i februari…(pappa till kullen är pappa till @Fetaost Wally och tiken passade jag några veckor som valp och var så nära att ta på foder då jag blev så kär men tackade nej i sista stund pga ej rätt tid i livet). Åååh
Fyra skulle det då bli i det här fallet (+gammal whippetgubbe)Kör på @Malibu_Stacy Är dom små får man ta två
Ja men 4 små är ju som 2 större Har läst på Buke att man får ha sin egen vikt i hundar Så du kan ha mååånga innan de tillsammans uppnår ens 20 kgFyra skulle det då bli i det här fallet (+gammal whippetgubbe)
Visste att jag inte skulle fråga er här…
Vår tid igår blev uppskjuten till idag pga sjukdom hos ortopeden, men nu ligger F och sover efter röntgen.
De har klämt och känt och dragit och böjt, så nu väntar vi på utlåtandet från plåtarna.
Aussie?I förrgår gick min uppfödare ut med sina närmsta valpplaner offentligt, så nu är parningen som jag väntat på hur länge som helst (känns det som ) äntligen ”på riktigt”.
Så om allt går som det ska och allt klaffar, så kan vi se fram emot valp senhösten/vintern 2023, och jag är SÅ taggad ! Det är 9 år sen jag fick hem en valp sist (senaste hundarna har ju varit 1,5-2 år när de landade här), så det känns spännande!
Nu är det bara att vänta på alla ”smådetaljer” som löp, att det ska bli parning, att det ska ta sig, att valparna överlever osv osv !
Men så kul att ha något att se fram emot!
Yes, en aussie den här gången !Aussie?
@Malibu_Stacy , jag tänkte skriva det här när jag såg ditt inlägg men AraSlei hann först Dessutom är det väl du + partner som har hundarna? Två hundar var är ju inte jättemycketLife is short. Buy the puppy
Haha, det tog jag för givet men kan ju vara snusse ocksåAussie?
Blir fyra skägg för mig och en gammal vinthund för partnern då@Malibu_Stacy , jag tänkte skriva det här när jag såg ditt inlägg men AraSlei hann först Dessutom är det väl du + partner som har hundarna? Två hundar var är ju inte jättemycket
Låter fantastisktBlir fyra skägg för mig och en gammal vinthund för partnern då
Blir fyra skägg för mig och en gammal vinthund för partnern då
Fyra hundar är precis lagom
Tyst mä dig! /hon som precis beställt en 6:e hund
Det där lät bättre det, jag vill inte vara ensam galning juh !!Jag skulle säga att 6 hundar är lagom när man har en partner
//vi har också sex hundar ihop