Jag vill aldrig mer ha en till hund! Tre är mer än nog..Fyra hundar är precis lagom
(Har ev redan bokat en valp efter valpen )
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag vill aldrig mer ha en till hund! Tre är mer än nog..Fyra hundar är precis lagom
Ja men då kan jag ju köpa TVÅ valpar alltså?Jag skulle säga att 6 hundar är lagom när man har en partner
//vi har också sex hundar ihop
Kan man ha för många skägg? Och är ni två personer, kan ni ju springa efter varsin valp.Ja men då kan jag ju köpa TVÅ valpar alltså?
Är dom små får man ta två som sagtJa men då kan jag ju köpa TVÅ valpar alltså?
Ja men då kan jag ju köpa TVÅ valpar alltså?
Jag vill aldrig mer ha en till hund! Tre är mer än nog..
Det där lät bättre det, jag vill inte vara ensam galning juh !!
Jag blir ju redan nu stannad av diverse hundägare som frågar om jag är dagmatte, ingen tror mig när jag säger att alla är mina trots att det ”bara” är fyra (okej, ibland fem när vi är hundvakter och sex styck kanske har hänt också…).Absolut! Med gott samvete t om!
Kan du göra som en låda? Med ett som golv?Omöjlig fråga förmodligen: men finns det något man kan fästa kompostgaller med i golvet och få det stabilt? Alltså inte stänga av en dörröppning. Öppen planlösning … Eller finns det något annat än kompostgaller som funkar?
Och de sladdar som inte kan stängslas bort, finns det nåt smart man kan göra med dem?
Innebär att vi kan skaffa två till helt enkeltJag skulle säga att 6 hundar är lagom när man har en partner
//vi har också sex hundar ihop
Innebär att vi kan skaffa två till helt enkelt
(Ska genast börja kolla valpannonser )
Jag har satt såna här som fötter på ett galler så det kan stå ovanför trappen. En pekande åt vardera håll och gallret mellan om det är begripligt. Det går alltså åt 4 vinkeljärn per galler.Omöjlig fråga förmodligen: men finns det något man kan fästa kompostgaller med i golvet och få det stabilt? Alltså inte stänga av en dörröppning. Öppen planlösning … Eller finns det något annat än kompostgaller som funkar?
Och de sladdar som inte kan stängslas bort, finns det nåt smart man kan göra med dem?
Då kanske jag ska passa på att höra av mig till den uppfödare som planerar fantastiska salukivalpar till sommaren? Jag menar, om inte annat behöver ju Lily en till lekkamrat!Kör bara
/drar med alla i fördärvet
Äsch, de är så små. De tar inte mycket plats. Det är bara att handla
Jag vill aldrig mer ha en till hund! Tre är mer än nog..
Kan du göra som en låda? Med ett som golv?
Blir ju som en bur utan tak
Tack för era svar! Jag har insett att jag nog tänkt fel, hade nån idé om att dra kompostgaller tvärs över rummet för att freda tv:n och alla sladdar där bakom. Men kom på att jag ju gärna vill kunna SE på tv:n också.Jag har satt såna här som fötter på ett galler så det kan stå ovanför trappen. En pekande åt vardera håll och gallret mellan om det är begripligt. Det går alltså åt 4 vinkeljärn per galler.
Ett annat alternativ är att såga en skåra i en träkloss och sätta gallret däri.
Välter eller dra hunden iväg med det? Jag hade planer på att sätta "fötter" (tänk hinderstöd) men har rätt många galler så har något extra istället och ser till att det är vinklat.Omöjlig fråga förmodligen: men finns det något man kan fästa kompostgaller med i golvet och få det stabilt? Alltså inte stänga av en dörröppning. Öppen planlösning … Eller finns det något annat än kompostgaller som funkar?
Haha, smart! Kan ju funka med vilken plastbox som helst.Välter eller dra hunden iväg med det? Jag hade planer på att sätta "fötter" (tänk hinderstöd) men har rätt många galler så har något extra istället och ser till att det är vinklat.
Edit: äsch du hann ju svara!
Inte världens grannaste lösning, men ta en gammal hink med lock och gör hål i, stoppa i alla sladdar/doser osv i den så att du bara har en från tv till väggen.
Aha, jag hade funderat på det men trodde det faktiskt inte. Så bra!I____
I Ställer man dem i ett z eller lite krokigt så står de av sig själv.