Tänker på dig, ta hand om digNu är det över. Allt blev lugnt och fint. Det hade inte gått att göra något annorlunda eller bättre...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Tänker på dig, ta hand om digNu är det över. Allt blev lugnt och fint. Det hade inte gått att göra något annorlunda eller bättre...
Så fint att det blev vackert och lugnt för henne. Tänker på dig i denna svåra stund. Stor kram.Nu är det över. Allt blev lugnt och fint. Det hade inte gått att göra något annorlunda eller bättre...
Jo.. Killen jag träffar har varit med hela dagen. Aysu valde att lägga sig på hans jacka hos veterinären och sedan låg vi båda bredvid henne. Ebrah kom och la sig precis bredvid hon med när Aysu hade fått första sprutan lugnande. Sedan låg Ebrah där tills allt var över, då gick hon iväg och ställde sig hos Lily istället (som vankade runt pga pissnödig). Aysu kändes lugn hela tiden, betydligt lugnare än vid de tidigare veterinärbesöken. Jag tror att hon också förstod, och det kändes verkligen som om det var dags... Vi hade verkligen inte kunnat göra något annorlunda...Har du någon hos dig som sällskap nu?
Ja, jag är glad att jag ändå har två fantastiska fyrbeningar här hemma. Men det känns tomt att gå rastningsrundor med bara dem och inte ens behöva fundera på när Aysu var ute senast, känns tomt att bara ta fram två matskålar och inte bli utstirrad av Aysu under tiden, känns tomt att inte se Aysu på sin huvudkudde i sängen... Hon är så väldigt mycket borta... Jag hade inte klarat mig nu om det inte var för att Ebrah och Lily är kvar och mår bra.Du är stark och tog hand om henne in i det sista. Ta hand om dig och krama om de du har kvar ❤
Nu är det över. Allt blev lugnt och fint. Det hade inte gått att göra något annorlunda eller bättre...
Jag blir gråtfärdig av att läsa det men det är också väldigt fint hur det fick bli mitt i allt det hemska. Och att verkligheten finns kvar även när man tror allt är slut. Lily är fortfarande en kissnödig valp och Ebrah sig själv och killen som stöttar upp så fint. Det var en dag med död men också med signaler om liv.Jo.. Killen jag träffar har varit med hela dagen. Aysu valde att lägga sig på hans jacka hos veterinären och sedan låg vi båda bredvid henne. Ebrah kom och la sig precis bredvid hon med när Aysu hade fått första sprutan lugnande. Sedan låg Ebrah där tills allt var över, då gick hon iväg och ställde sig hos Lily istället (som vankade runt pga pissnödig). Aysu kändes lugn hela tiden, betydligt lugnare än vid de tidigare veterinärbesöken. Jag tror att hon också förstod, och det kändes verkligen som om det var dags... Vi hade verkligen inte kunnat göra något annorlunda...
Ja, jag är glad att jag ändå har två fantastiska fyrbeningar här hemma. Men det känns tomt att gå rastningsrundor med bara dem och inte ens behöva fundera på när Aysu var ute senast, känns tomt att bara ta fram två matskålar och inte bli utstirrad av Aysu under tiden, känns tomt att inte se Aysu på sin huvudkudde i sängen... Hon är så väldigt mycket borta... Jag hade inte klarat mig nu om det inte var för att Ebrah och Lily är kvar och mår bra.
Åh, din fina hund. Jag har missat allt detta, men vilket fantastiskt liv hon haft hos dig från första tass innanför tröskeln. Kramar och tankar från oss härborta.Nu är det över. Allt blev lugnt och fint. Det hade inte gått att göra något annorlunda eller bättre...
Va fint att det kändes bra ändå. Det lyser verkligen igenom i alla dina inlägg hur mycket du älskar din hundar, och de har verkligen fantastiska liv hos digNu är det över. Allt blev lugnt och fint. Det hade inte gått att göra något annorlunda eller bättre...
Varma tankar härifrånJo.. Killen jag träffar har varit med hela dagen. Aysu valde att lägga sig på hans jacka hos veterinären och sedan låg vi båda bredvid henne. Ebrah kom och la sig precis bredvid hon med när Aysu hade fått första sprutan lugnande. Sedan låg Ebrah där tills allt var över, då gick hon iväg och ställde sig hos Lily istället (som vankade runt pga pissnödig). Aysu kändes lugn hela tiden, betydligt lugnare än vid de tidigare veterinärbesöken. Jag tror att hon också förstod, och det kändes verkligen som om det var dags... Vi hade verkligen inte kunnat göra något annorlunda...
Ja, jag är glad att jag ändå har två fantastiska fyrbeningar här hemma. Men det känns tomt att gå rastningsrundor med bara dem och inte ens behöva fundera på när Aysu var ute senast, känns tomt att bara ta fram två matskålar och inte bli utstirrad av Aysu under tiden, känns tomt att inte se Aysu på sin huvudkudde i sängen... Hon är så väldigt mycket borta... Jag hade inte klarat mig nu om det inte var för att Ebrah och Lily är kvar och mår bra.
Varma tankar till er!Nu är det över. Allt blev lugnt och fint. Det hade inte gått att göra något annorlunda eller bättre...
Inte var på riktigt sa farfar, ordet inte försvannIdag har Alvin och Milou varit i paradiset. Vi firade min födelsedag så familjen kom på besök. Och ojoj vad det har gosats och kliats och blivit hållna i famnen och legat i knän och lagt sig på rygg för att få magen kliad. Det här älskar båda grabbarna. Besök är bland det bästa dom vet. Fast Milou måste vara där jag är, går efter om jag behöver gå på toa och följer med till sovrummet när jag ska hämta något. Men när han vet var jag är och jag är på plats så är han övergosig med alla. Dom gosade i 2 timmar i sträck och hade gärna gosat 2 timmar till.
Min bror och hans sambo var nära att börja gråta för att dom tycker grabbarna är så fina
Vi höll en liten show med trick och grabbarna charmade alla. Av alla mest komplicerade saker så var det en allra lättaste, tidigaste sak men som är min favorit och som också blev min brors favorit och det är när Alvin vinkar med en tass. Men han gör det med lite böjd tass och viftar lite försiktigt några gånger och lyckas se ut som att det är första gången han gör det fast han kunnat det i11 år, men han gör det så försiktigt.
Farfar sa att inget av det vi gjorde var på riktigt för att jag belönade med godis för då är dom mutade. Han har kört med det snacket i 11 år så jag har lärt mig stänga av det.