Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Och nu funderar jag på om onsdag blir för sent...
Jo, om det inte verkar klart bättre imorgon så ringer jag på morgonen och kollar... Nu ville hon inte ha middag förrän kortisonet börjat verka, hon som normalt är världens matvrak Pannkakor gick ner innan dock och nu när kortisonet hunnit göra sitt så tigger hon åter igen mat. Det bara känns som om jag nu måste ge även kortisonet tidigare och tidigare på dagarna, det är inte bara cellgifterna som plötsligt börjat tappa i effekt... Är rätt säker på att cancern spridit sig rejält.Vilken fruktansvärd situation.
Kan du rådgöra med vet?
Fy tusan vad jag lider med er!Jo, om det inte verkar klart bättre imorgon så ringer jag på morgonen och kollar... Nu ville hon inte ha middag förrän kortisonet börjat verka, hon som normalt är världens matvrak Pannkakor gick ner innan dock och nu när kortisonet hunnit göra sitt så tigger hon åter igen mat. Det bara känns som om jag nu måste ge även kortisonet tidigare och tidigare på dagarna, det är inte bara cellgifterna som plötsligt börjat tappa i effekt... Är rätt säker på att cancern spridit sig rejält.
Varma tankar och kramar till dig, du gör det så fint för dina hundar @Red_Chili under hela livet, ända till slutetOm en timme åker vi till skogen, sedan blir det raka vägen därifrån till veterinären...
Har du någon hos dig som sällskap nu?Nu är det över. Allt blev lugnt och fint. Det hade inte gått att göra något annorlunda eller bättre...
Vi tänker på er här uppe i NorrbottenNu är det över. Allt blev lugnt och fint. Det hade inte gått att göra något annorlunda eller bättre...
Stor kram till digNu är det över. Allt blev lugnt och fint. Det hade inte gått att göra något annorlunda eller bättre...
Du har gett henne ett underbart liv från att hon kom till dig till att hon lämnade dig.Nu är det över. Allt blev lugnt och fint. Det hade inte gått att göra något annorlunda eller bättre...
Tänker på erNu är det över. Allt blev lugnt och fint. Det hade inte gått att göra något annorlunda eller bättre...
Nu är det över. Allt blev lugnt och fint. Det hade inte gått att göra något annorlunda eller bättre...
Från någon som mest läser här - det här verkligen lyst igenom dina inlägg i flera år hur speciell Aysu varit för dig. Vilket fint liv hon fick när hon kom till dig och vilket värdigt avslut du gav henneNu är det över. Allt blev lugnt och fint. Det hade inte gått att göra något annorlunda eller bättre...
Det har verkligen synts i dina inlägg att du älskar dina hundar. Läser mer än jag skriver här på Buke och har sett så många fina bilder du tagit på vovvarna. Tänker på dig i denna svåra stund!Nu är det över. Allt blev lugnt och fint. Det hade inte gått att göra något annorlunda eller bättre...
Nu är det över. Allt blev lugnt och fint. Det hade inte gått att göra något annorlunda eller bättre...
Du är stark och tog hand om henne in i det sista. Ta hand om dig och krama om de du har kvar ❤Nu är det över. Allt blev lugnt och fint. Det hade inte gått att göra något annorlunda eller bättre...
Beklagar, vi tänker ochså på er,kramNu är det över. Allt blev lugnt och fint. Det hade inte gått att göra något annorlunda eller bättre...
Åh, beklagar verkligen... Tänker på er, så bra att avslutet blev fint.Nu är det över. Allt blev lugnt och fint. Det hade inte gått att göra något annorlunda eller bättre...