Uppdateringstråd 25

Status
Stängd för vidare inlägg.
Vilken fruktansvärd situation.

:heart

Kan du rådgöra med vet?
Jo, om det inte verkar klart bättre imorgon så ringer jag på morgonen och kollar... Nu ville hon inte ha middag förrän kortisonet börjat verka, hon som normalt är världens matvrak :( Pannkakor gick ner innan dock och nu när kortisonet hunnit göra sitt så tigger hon åter igen mat. Det bara känns som om jag nu måste ge även kortisonet tidigare och tidigare på dagarna, det är inte bara cellgifterna som plötsligt börjat tappa i effekt... Är rätt säker på att cancern spridit sig rejält.

Jo, om det inte verkar klart bättre imorgon så ringer jag på morgonen och kollar... Nu ville hon inte ha middag förrän kortisonet börjat verka, hon som normalt är världens matvrak :( Pannkakor gick ner innan dock och nu när kortisonet hunnit göra sitt så tigger hon åter igen mat. Det bara känns som om jag nu måste ge även kortisonet tidigare och tidigare på dagarna, det är inte bara cellgifterna som plötsligt börjat tappa i effekt... Är rätt säker på att cancern spridit sig rejält.
Fy tusan vad jag lider med er! 🥺

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Hund Hej! Jag ber om ursäkt för en låång text. Jag är förtvivlad över situationen med min 7 månader gamla valp, jag känner mig så jävla...
2 3
Svar
42
· Visningar
5 548
Senast: fixi
·
Övr. Katt Hej, Har precis skaffat två kattungar (Maine Coon). Den ena flyttade in tre veckor före, M, och H kom 3 veckor efter och är således tre...
Svar
5
· Visningar
1 742
Senast: MissFideli
·
Hundträning Hej på er! Vill egentligen bara bolla med er om ni tror jag kan få bukt med valpens beteenden eller om jag ska byta inställning dvs lära...
2
Svar
24
· Visningar
8 404
Senast: Migo
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Huset jag köpte hade inte använts som permanentbostad på de senaste “60+-ish” åren, och hade även stått helt lämnat åt sitt öde under...
2
Svar
26
· Visningar
7 669
Senast: Calmiche
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar