En sån ljuvlig valp! Hur gick hemresan?Nu har jag fått hem min VALP! Här är hon, min Lily
Visa bifogad fil 84184
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
En sån ljuvlig valp! Hur gick hemresan?Nu har jag fått hem min VALP! Här är hon, min Lily
Visa bifogad fil 84184
Hon är ju bedårande! vad säger tjejerna om att få en lillasyster?
SÅ jävla SÖT!
Ljuvlig.
Stort grattis, vilken skönhet!!
GRATTIS! Helt ljuvligt bedårande
Vilken underbar teckning och blick!
Tack allaEn sån ljuvlig valp! Hur gick hemresan?
Underbaring!Nu har jag fått hem min VALP! Här är hon, min Lily
Visa bifogad fil 84184
Jätte fin verkligenNu har jag fått hem min VALP! Här är hon, min Lily
Visa bifogad fil 84184
Visa bifogad fil 84184
Det kanske var något med omgivningen och att det var andra hundar med som bodde där, jag tänker för han är väl rumsren hemma?Idag har jag skämts rejält för min knäpphund.
Hälsade på hos vännen med settrarna på jobbet. Ena tiken var precis på väg ur löp så min gick runt ock pep och uppvaktade. Inga försök att rida eller jucka. Bara pip och försök att lukta rumpa. Sedan satte han sig plötsligt och sket mitt på golvet. Marmorgolv så det var lätt att ta upp, men ändå
Jag hade satt på skvättskydd för han har lyft på benet i verkstan nån gång förr. Idag var det tur att han hade blöja för han lyfte på benet ett par gånger. Det är stora lokaler så jag hann inte på honom för han gjorde det inte i närheten av oss.
/tanten - usel hundägare med en inte så rumren hund
Ja han är rumren men det har hänt tidigare att han inte riktigt betraktar andra platser som "inomhus"Jätte fin verkligen
Det kanske var något med omgivningen och att det var andra hundar med som bodde där, jag tänker för han är väl rumsren hemma?
Förstår verkligen din känsla. Jag har inte varit med om just det men om mina har betett sig illa så skäms jag massor. Men det blir inte bättre av att bara vara ledsen utan man får försöka ta tag i problemet.
Ja han är rumren men det har hänt tidigare att han inte riktigt betraktar andra platser som "inomhus"Jätte fin verkligen
Det kanske var något med omgivningen och att det var andra hundar med som bodde där, jag tänker för han är väl rumsren hemma?
Förstår verkligen din känsla. Jag har inte varit med om just det men om mina har betett sig illa så skäms jag massor. Men det blir inte bättre av att bara vara ledsen utan man får försöka ta tag i problemet.
Visa bifogad fil 84184
Tycker du ska haka på mig och hoffarnaVar ju sjukt längesen jag uppdaterade något härinne. Har fått nytt jobb i höstas där jag ånsålänge trivs riktigt bra! Gripa är med ungefär 20-30 h (av 40h) i veckan och trivs också bra I övrigt tränar vi lite hårda spår typ. Drag när det inte är superkallt och halt, hon hänger med på ridturer etc.
Viggo är hemma hos mamma under dagarna. Han hör så gott som ingenting längre men är pigg, glad och busig förövrigt. I mars blir han 15 år den gamla gubben
Jag har tappat träningssuget en hel del med Gripa tyvärr. Inte för att hon inte är rolig att träna med. Men det har blivit lite kaka på kaka med exet som var dum i huvudet och gjorde att jag gick ner i djupare depression (tanken var ju att vi skulle utbilda oss till patrullhundsekipage men så blev det ju inte och nu är hon för gammal), folk som inte har koll på sina hundar som gjort Gripa osäker på andra hundar (inget extremt men hon har ju gått från helt obrydd till att visa intresse ibland. Är de lösa och på väg mot oss så reagerar hon dock...), Figge i skyddet som förstörde lite etc etc.
Så, allt annat än hundträningen går väl rätt bra
Ponnyn är dessutom hemma igen och har varit sen i somras. Vilket är sjukt roligt!
Så, hur har ni gjort för att få igång träningssuget? En del bottnar ju i att jag blir osäker på att det ska hända något om någon annan hund rusar fram till henne. Blev nog rätt färgad av hur fort saker kan gå fel efter det som hände Ninja.
Bild på odjuret på jobbet (hon sitter fast i ett flexi som sitter i midjebälte )
Visa bifogad fil 84251
Vad har du för ras? Den där ser ut som min (både själva hunden och det skitiga, ska tilläggas)Åh vad det är kul med långhårig hund i det här vädret
Visa bifogad fil 84263
Ja det är en isländsk fårhund som jag är dagmatte åt han blir 2 i april.Vad har du för ras? Den där ser ut som min (både själva hunden och det skitiga, ska tilläggas)
Tycker du ska haka på mig och hoffarna
Såg häromdagen en som var ute med två små, vita hundar med krullig päls, kanske bichoner. Hela benen och undersidan av magarna var svarta och man såg på långt håll hur otroligt blött och smutsigt det varÅh vad det är kul med långhårig hund i det här vädret
Visa bifogad fil 84263