Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
En gång kunde inte veterinären hitta Millas chip. Det hade åkt ner och runt och lagt sig mitt emellan frambenen. Kollade de där?Antiklimax idag hos veterinären när Tay skulle röntgas, de hittade inget chip trots försök med två avläsare nos till svans . Det var bara åka hem igen för veterinären ville prata med jordbruksverket och SKK först. Så vi gör ett nytt försök nästa vecka och då ska han få nytt chip också..
Kollat hela hunden från nostipp till svanstipp mellan samtliga ben och hela benen..En gång kunde inte veterinären hitta Millas chip. Det hade åkt ner och runt och lagt sig mitt emellan frambenen. Kollade de där?
Och där brukar jag stå med Benji som rullar sig mitt på asfaltsparkeringen och tycker det är livetÄr på konferens och lite avundsjuk på föräldrarna som kommer få se hundens glädje över första snön i morgon. Snö är det bästa som finns att rulla sig i!
Herre, känns som att du fick hem honom igår Kommer aldrig glömma när Minn och Tinja lekte som bara vallhundar kanFör 1,5 vecka sen hade jag och Viktor vår uppkörning och blev godkända. Så nu är Viktor certifierad assistanshund Det är den andra hunden jag kör upp och får godkänd. Så häftigt och skönt att ha assistanshund som hjälpmedel när det behövs.
Ja visst känns det som han nyss kom. Han blir 3 år i februari men det har gått så fort.Herre, känns som att du fick hem honom igår Kommer aldrig glömma när Minn och Tinja lekte som bara vallhundar kan
Vill gärna träffa lillkillen!
Kan tillägga att när Torsten låter och gör sådär så viftar han glatt på svensen och flinar mellan huggen. Tror vavvan också flinarEfter att ha begåvats med en vovve som älskar att bita och kampa med mina händer (men bara mjukt ) ser jag den här videon med nya ögon.Lika rolig är den dock fortfarande
Den ser ju också otroligt lugn och tillfreds innan. Finner det lite o-troligt att den skulle tycka att det var helt okej med en hand hållandes om henom om den hade på bitit den andra handen av obehag.Kan tillägga att när Torsten låter och gör sådär så viftar han glatt på svensen och flinar mellan huggen. Tror vavvan också flinar