En lådhund alltsåJag ger upp o går ut i mörker och skitväder (straffet för att jag inte gick när det var ljust ute),det var ett tjatande ! hund.
Jag vill ha en ny hund,en inomhus hund
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
En lådhund alltsåJag ger upp o går ut i mörker och skitväder (straffet för att jag inte gick när det var ljust ute),det var ett tjatande ! hund.
Jag vill ha en ny hund,en inomhus hund
Hon kanske kan hjälpa till att ta bort fler dörrar! Eller ta ner en vägg eller så
Låter som ett bra erbjudande. Vad tar hon för timpris?
Öpöpöp! Husrum dagtid, raster och vatten vill hon minsann ha betalt!Jag misstänker att hon gör det gratis
Jag bara föreställer mig hur jag slits av på mitten mellan Hund som skall fram, fram, FRAM, och Eski som skall lukta på blommorna...Öpöpöp! Husrum dagtid, raster och vatten vill hon minsann ha betalt!
Jag bara föreställer mig hur jag slits av på mitten mellan Hund som skall fram, fram, FRAM, och Eski som skall lukta på blommorna...
Men Hund ska ju börja gå så fint nu när vi ska börja gå i cirklarJag bara föreställer mig hur jag slits av på mitten mellan Hund som skall fram, fram, FRAM, och Eski som skall lukta på blommorna...
När man ser att ambulanspersonalen bryter sig in hos grannen och man vet att hon har hundar som gärna springer mellan benen på en. Då springer man ut med bästa hundpassaren Bobber som fick roa gammeltik och valp i trädgården medans jag sopa glassplitter och sjuksköterskorna gjorde sitt jobb.
Det måste ha varit en sjukt jobbig stund för hundpassaren eftersom han har legat såhär senaste timmen, inte alls bortskämd...
https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=1574722145901341&id=100000907138195
Ååhh my bad glömde ändra sekretessen. Testa igenJag kan inte se bilden, men heja er!
Ååhh my bad glömde ändra sekretessen. Testa igen
Men varför gå ut hela tiden med honom Det räcker väl gott med att han får det han brukar. Aldrig jag skulle ranta runt mer med en hund bara för att det råkar vara en kåt hane som vill ut och slaskaJag blir tokig! Flera tikar i grannskapet löper och Dobby har tappat kontrollen över sin näsa och resten av kroppen också. Han ser ut (och uppför sig) som Toker i Snövit. Inte vill han äta och han bara piper och ylar sig igenom dagarna. Han fyller 3 år i dagarna, så han har varit med om en del löp, men det har aldrig varit i närheten av såhär illa.
Det är ett evigt promenerande, när vi varit ute en timme ligger han och vilar i 30 minuter eller så, sen är det på det igen... Jag kommer att vara i toppform snart.
Jag blir tokig! Flera tikar i grannskapet löper och Dobby har tappat kontrollen över sin näsa och resten av kroppen också. Han ser ut (och uppför sig) som Toker i Snövit. Inte vill han äta och han bara piper och ylar sig igenom dagarna. Han fyller 3 år i dagarna, så han har varit med om en del löp, men det har aldrig varit i närheten av såhär illa.
Det är ett evigt promenerande, när vi varit ute en timme ligger han och vilar i 30 minuter eller så, sen är det på det igen... Jag kommer att vara i toppform snart.
Jag blir tokig! Flera tikar i grannskapet löper och Dobby har tappat kontrollen över sin näsa och resten av kroppen också. Han ser ut (och uppför sig) som Toker i Snövit. Inte vill han äta och han bara piper och ylar sig igenom dagarna. Han fyller 3 år i dagarna, så han har varit med om en del löp, men det har aldrig varit i närheten av såhär illa.