Vad är det för skillnad på ett löpband för hund och ett för människa?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Precis - det är en bitJa det är väl det då,om jag kommer ihåg rätt bor du i Norrköpings närhet och dit har jag ca 15-17 mil.
Jag fick lära mig att löpband för människa är gjord för att man ska gå/springa med skor - alltså mindre skonsamt för tassarna på hunden då det är mer stumt. Men dom kan ju lära sig kuta på asfalt, så med långsam upptrappning går nog det mestaVad är det för skillnad på ett löpband för hund och ett för människa?
Precis - det är en bit
Nåja, saker lär inte hända speciellt hastigt så jag hinner nog fundera fram och tillbaka både en och två gånger och lite till
Vad är det för skillnad på ett löpband för hund och ett för människa?
Mycket knivigt - helst om benet sen är obrukbart efteråt15-17 mil är ju inte långt
Idag kör jag 21 mil t o r för att träna med ett retrievergäng
Men jag förstår att det är knivigt utan bil.
Precis - det är en bit
Nåja, saker lär inte hända speciellt hastigt så jag hinner nog fundera fram och tillbaka både en och två gånger och lite till
Det finns en o annan som är ok ,men här i landet är dom inte lätta att hitta.Fråga, hur är det med Engelska bulldoggar?? Är rasen körd när det kommer till hälsa och andning eller kan man fortfarande hitta bra exemplar? Min sambo har altid varit sugen på en men jag ser ju bara framför mig hur små tjocka korvar tultar fram och har problem med att andas.
Hur förklarar man för den lilla pinne damen att hon INTE ska älska att gå ut i skitväder?
Jag har ingen lust att gå 6-8km i regnblandat snö slask och måttlig blåst
Fråga, hur är det med Engelska bulldoggar?? Är rasen körd när det kommer till hälsa och andning eller kan man fortfarande hitta bra exemplar? Min sambo har altid varit sugen på en men jag ser ju bara framför mig hur små tjocka korvar tultar fram och har problem med att andas.
Jag har fortfarande ingen bil men det kommer förhoppningsvis lösa sig när det närmar sigMen det är väl en superlösning?
Vi kommer köra dåren 20 mil enkel resa när bebisen kommer så vi vet att vi har en bra hundvakt den tid det behövs. Tar ju bara 1,5 timme eller Max 2 att köra den sträckan.