Migo
Trådstartare
Ett stenkast härifrån. Säg till om jag ska visa det "hemliga" hundbadet nån minut från motorvägenPasserar förbi där flera ggr per år då jag åker till släkten i Kungsör
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ett stenkast härifrån. Säg till om jag ska visa det "hemliga" hundbadet nån minut från motorvägenPasserar förbi där flera ggr per år då jag åker till släkten i Kungsör
Migo får ha buketräff!Ska vi dra och gästa migo?
Studsar in efter sisådär 88 sidor enbart för att skryta lite över min hund. Tävlingsdebut börjar närma sig för lill-fjant och jag måste säga att jag är sjukt nöjd med hennes fria följ
Lyckades få till några filmsnuttar på gårdagens träning.
Då delar du hennes uppfattning. Hon trivs inte alls där men tycker valpkurserna är kul.Nix, ska gå valpkurs i Köping sen. Trivs bäst där. Kungsörs bhk känns lite "stroppig", men hallen är fin!
Migo får ha buketräff!
Alltså - går det att motstå den där. Jag tycker att ju äldre han blir, desto mer "dum-sorgset" uttryck får han. ursäkta mitt försök till förklaring men hoppas du förstår hur jag menar
Ebrah är inte understimulerad och jag har hela hennes korta liv försökt uppfostra henne. Ändå har hon senaste veckorna fått för sig att det år helt ok att tigga som en tok och stjäla allt ätbart hon får syn på. Jättekul Och precis just nu kastade hon en leksak i vattenskålen...Mitt nya mantra är "Det är bra att Hund är hos mig. Vi kommer få rätt på detta, hon kommer bli bättre." För alltså
Att hon är understimulerad är tragiskt och allt sånt, men jag kan förstå att hon får bo i köket. Hon. Är. Så. Dryg. Och fruktansvärt ouppfostrad!!
Inget av detta är ju hennes fel, men just nu vill jag strypa henne lite. MAN STJÄL INTE FRUKOST UR KNÄT PÅ MÄNNISKOR!
Det är tur för henne att hon är extremt söt, världens positivaste och så fånig att man inte kan låta bli att skratta åt henne
Mitt nya mantra är "Det är bra att Hund är hos mig. Vi kommer få rätt på detta, hon kommer bli bättre." För alltså
Att hon är understimulerad är tragiskt och allt sånt, men jag kan förstå att hon får bo i köket. Hon. Är. Så. Dryg. Och fruktansvärt ouppfostrad!!
Inget av detta är ju hennes fel, men just nu vill jag strypa henne lite. MAN STJÄL INTE FRUKOST UR KNÄT PÅ MÄNNISKOR!
Det är tur för henne att hon är extremt söt, världens positivaste och så fånig att man inte kan låta bli att skratta åt henne
Se det positivt, hon är matmotiverad!Mitt nya mantra är "Det är bra att Hund är hos mig. Vi kommer få rätt på detta, hon kommer bli bättre." För alltså
Vidrigt är ordet! Och jag är allergisk mot ouppfostrade hundar! Tur att jag ska få hjälp av den utsövda @Monstermom idag dåUnderstimulerade hundar över lag är hemska men en schäfer med stor arbetslust är...vidrigt!
Vi är redan hääär! För jag överskattade hur lång tid det skulle ta att köra tur att vi har bra väder iaf..Har varit uppe hela natten med en... hund som jag börjar misstänka är dement. När det blev morgon gick hon och la sig.
Och nu ska jag iväg och förbereda för kurs med massa nya människor och känner mig jättepigg! Kommer att göra ett gott intryck... Men det ska nog gå!
Vi är redan hääär! För jag överskattade hur lång tid det skulle ta att köra tur att vi har bra väder iaf..
Hehe, men då är det ju en annan femma iaf! (Också irriterade förvisso) Men ebrah förstår ju iaf vad du menar med "Gå och platsa dig", eller vilket kommando man nu har. Hund verkar inte förstå Nej. Eller Gå och lägg dig. Eller något annat kommando som betyder "låt mig vara". Hon står bara med nosen 5 cm från tallriken och ser glad ut. Och fattar INGENTING!Ebrah är inte understimulerad och jag har hela hennes korta liv försökt uppfostra henne. Ändå har hon senaste veckorna fått för sig att det år helt ok att tigga som en tok och stjäla allt ätbart hon får syn på. Jättekul Och precis just nu kastade hon en leksak i vattenskålen...
Haha, jag är maniskt tidig. Men vi ska gå en sväng och sånt. Och kan mysa i bilen - så oss går det ingen nöd på!Gode gud, människa! Som om jag inte var stressad nog redan!
Hehe, men då är det ju en annan femma iaf! (Också irriterade förvisso) Men ebrah förstår ju iaf vad du menar med "Gå och platsa dig", eller vilket kommando man nu har. Hund verkar inte förstå Nej. Eller Gå och lägg dig. Eller något annat kommando som betyder "låt mig vara". Hon står bara med nosen 5 cm från tallriken och ser glad ut. Och fattar INGENTING!
Men man kan ju inte bli arg på henne heller. För det första så hjälper det ju inte. Och för det andra så hjälper det inte. Och jag får dåligt samvete.