Vad fina ni är
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Bara att komma!Jag kräver att få se Fridolf in aktion! Så himla häftigt när de verkligen har det i sig
Vart bor ni? Har noll koll.Bara att komma!
Mellan Örebro och Arboga, några minuter från E18/E20.Vart bor ni? Har noll koll.
Var det på tv?Idag roar jag och Svansson oss med att äta pannkakor i soffan framför sändningen från SM-veckan och draghundarna. Så häftig att se! Och ändå bra kommentatorer för oss kompletta nybörjare.
Alltså, verkligen jätteroligt att det öht visas.
Blev dessutom förvånad över rasfördelninhen - typ bara punkter och vorsteh. Men husky etc kanske är mer för släde och längre distanser?
Superkul att se iaf tycker både jag och Svansson
Jag kollar SVT-playVar det på tv?
Aha,det var därför jag inte visste om detJag kollar SVT-play
Alltså - går det att motstå den där. Jag tycker att ju äldre han blir, desto mer "dum-sorgset" uttryck får han. ursäkta mitt försök till förklaring men hoppas du förstår hur jag menar
Var tog valpen vägen?
Bara att komma!
Jätteschäfern
Passerar förbi där flera ggr per år då jag åker till släkten i KungsörMellan Örebro och Arboga, några minuter från E18/E20.
Hon ser extremt stor ut på den bildenJätteschäfern
Har för mig att vi Pm:at om detta men vilka var hon efter nu igen? Har fått för mig att det var importblod men jag kan mycket väl vara helsnurrig.
Ska vi dra och gästa migo?Åh! Jag vill också se!
Och i Kungsör bor jagPasserar förbi där flera ggr per år då jag åker till släkten i Kungsör
Och i Kungsör bor jag
Nix, ska gå valpkurs i Köping sen. Trivs bäst där. Kungsörs bhk känns lite "stroppig", men hallen är fin!I know.
Du går inte valpkurs i nån inomhushall för SBK?
Min faster hjälper tydligen till på valpkurserna.