Uppdatering- och snackistråd del 9

Status
Stängd för vidare inlägg.
BB801B5C-662B-4BFE-8B87-FA83EB266A99_zpsxgxqhchp.jpg

Fäferfredag! Imorgon börjar vi allmänlydnad för @Monstermom :nailbiting:
Det kan dock behövas.. jättemycket.

Vad fina ni är :D

Idag roar jag och Svansson oss med att äta pannkakor i soffan framför sändningen från SM-veckan och draghundarna. Så häftig att se! Och ändå bra kommentatorer för oss kompletta nybörjare.

Alltså, verkligen jätteroligt att det öht visas.

Blev dessutom förvånad över rasfördelninhen - typ bara punkter och vorsteh. Men husky etc kanske är mer för släde och längre distanser? :)

Superkul att se iaf tycker både jag och Svansson :D

Idag roar jag och Svansson oss med att äta pannkakor i soffan framför sändningen från SM-veckan och draghundarna. Så häftig att se! Och ändå bra kommentatorer för oss kompletta nybörjare.

Alltså, verkligen jätteroligt att det öht visas.

Blev dessutom förvånad över rasfördelninhen - typ bara punkter och vorsteh. Men husky etc kanske är mer för släde och längre distanser? :)

Superkul att se iaf tycker både jag och Svansson :D
Var det på tv?

Studsar in efter sisådär 88 sidor enbart för att skryta lite över min hund. Tävlingsdebut börjar närma sig för lill-fjant och jag måste säga att jag är sjukt nöjd med hennes fria följ :D
Lyckades få till några filmsnuttar på gårdagens träning.

Gud vad det är intressant att ha schäfer! :rofl: Hund har testat att vara stora skeden, sen stå på huvudet och sova - med huvudet i min halsgrop och nu står hon bokstavligen över mig och slår mig i ansiktet för att jag ska klia henne på magen :D
Det där med att sova i säng och leva familjeliv är ett litet nytt påfund för Hund.

Tänk om dominansfolket kunde se oss nu :angel:

Jätteschäfern :D

Har för mig att vi Pm:at om detta men vilka var hon efter nu igen? Har fått för mig att det var importblod men jag kan mycket väl vara helsnurrig.
Hon ser extremt stor ut på den bilden :D
Det stämmer! Hon är efter tyska linjer. Pappan är dansk, importerad från Tyskland och mamman är svensk, också tysk import. Bara ipo/tjänstehundar i hela stamtavlan.

Tillägg. Pappan kanske är import från överrike förresten nu när jag tänker efter. Får gå in i hunddata och leta :D

Senast ändrad:
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Hund Hej, Jag och min sambo skaffade hund i mars, en springer spaniel hane. Vi har sen innan pratat om att vi gärna skulle ha två hundar. Vi...
2
Svar
25
· Visningar
1 912
Övr. Hund Jag och sambo ska skaffa hund. 😊 Både han och jag jobbar skift och han jobbar mestadels natt. Det här innebär att vi har ett glapp 3ggr...
Svar
8
· Visningar
1 214
Senast: Kajsalisa
·
Övr. Hund Så ny bil betyde tyvärr att vi måste köpa ny bur. Vi hoppades att den nuvarande buren från robust skulle funka men tyvärr lutar...
Svar
11
· Visningar
675
Senast: Hermelin
·
Övr. Hund Hej! Jag ber om ursäkt för en låång text. Jag är förtvivlad över situationen med min 7 månader gamla valp, jag känner mig så jävla...
2 3
Svar
42
· Visningar
5 562
Senast: fixi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar