Uppdatering- och snackistråd del 9

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag saknar mina hundar :arghh:
har åkt ambulans för försrta gången i mitt liv och fick inte åka hem. de vet inte vad som är fel på mig. jag är sur att hundarna inte får komma in, jag saknar dom mer än gubben:cry:

Fick precis veta att Ebrahs pappa och Aysus bror samt en väldigt nära släkting till båda dårarna har fått ultraljudade hjärtan nu. Allt var helt u.a. :D Hade visserligen inte väntat mig annat, men det känns ändå skönt att ha det på papper. Senare i år ska jag ta tag i det där med att få Aysu undersökt också. Ebrah får vänta några år.

Tog en skogspromenad med Chess på lunchen igår. Träffade på bror till vår granne som varit ute med sin 14 månaders husky på löptur i skogen :) Chess och den andra hunden fick leka och röjde järnet så mossan flög! Ungefär samma storlek och båda gillade att springa som dårar, perfekt kombo :D Hittills har Chess kommit överens med alla hundar hon träffat.

16230094_168842276937947_3346609259725979648_n.jpg

Var tog valpen vägen? :cautious::nailbiting:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Hund Hej, Jag och min sambo skaffade hund i mars, en springer spaniel hane. Vi har sen innan pratat om att vi gärna skulle ha två hundar. Vi...
2
Svar
25
· Visningar
1 914
Övr. Hund Jag och sambo ska skaffa hund. 😊 Både han och jag jobbar skift och han jobbar mestadels natt. Det här innebär att vi har ett glapp 3ggr...
Svar
8
· Visningar
1 214
Senast: Kajsalisa
·
Övr. Hund Så ny bil betyde tyvärr att vi måste köpa ny bur. Vi hoppades att den nuvarande buren från robust skulle funka men tyvärr lutar...
Svar
11
· Visningar
675
Senast: Hermelin
·
Övr. Hund Hej! Jag ber om ursäkt för en låång text. Jag är förtvivlad över situationen med min 7 månader gamla valp, jag känner mig så jävla...
2 3
Svar
42
· Visningar
5 562
Senast: fixi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar