R
Raderad medlem 94602
Låter som en framtida valpköpare hos kenneln som börjar på Ch....
De ville ha av brukstyp. Ingen seriös bruksuppfödare kommer sälja till någon som inte kommer att kunna göra MH pga ovaccinerad hund.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Låter som en framtida valpköpare hos kenneln som börjar på Ch....
Nä, och då finns inte så många alternativ kvarDe ville ha av brukstyp. Ingen seriös bruksuppfödare kommer sälja till någon som inte kommer att kunna göra MH pga ovaccinerad hund.
Nä, och då finns inte så många alternativ kvar
Jag saknar mina hundar
har åkt ambulans för försrta gången i mitt liv och fick inte åka hem. de vet inte vad som är fel på mig. jag är sur att hundarna inte får komma in, jag saknar dom mer än gubben
Tack, det hoppas jag med. De vet inte vad det är än :/Usch då, hoppas allt är bra och att du snart är hemma.
jag hörde om en som ringde och frågade efter eurasiervalp. blev sen förvånad att den inte krävde lika mycket som schäfer. besviken att den inte var lik en schäfer? men..varför ringer du en eurasieruppfödare då?
Skägget kan ni dumpa av här för semester om det behövsMamma Mu löper!! Över en månad för tidigt.
Skitskumt. Hon löper som en klocka 2 ggr per år. Alltid samma månader. Nu är det bara 4,5 månad sen sist.
Hoppas det hinner gå över innan vi åker till fjällen för stugan består av ett enda stort rum och Skägget ska ju också med
Tråkigt nog åker vi inte över Falun. Det blir 45an sen Lessjöfors, Vansbro, MoraSkägget kan ni dumpa av här för semester om det behövs
Jag saknar mina hundar
har åkt ambulans för försrta gången i mitt liv och fick inte åka hem. de vet inte vad som är fel på mig. jag är sur att hundarna inte får komma in, jag saknar dom mer än gubben
Tråkigt nog åker vi inte över Falun. Det blir 45an sen Lessjöfors, Vansbro, Mora
Jag får ta en egen roadtripp framöver. Börjar ny tjänst i mars och behöver resa utomlands för stt reda ut lite saker efter min fars bortgång under våren. Parni g och kennelläger finns också med på planeringen. Phu!När ska du hälsa på här då?
Men kära nån vilken underbar hund.
Var tog valpen vägen?
Jag saknar mina hundar
Men kära nån vilken underbar hund.
Jag älskar hans min
Var tog valpen vägen?