När man vill gå på kvällspromenad och en av hundarna tycker så här......
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Har ikväll fått veta att två bekantingars salukis dött Den ena idag, den andra för några dagar sedan... Den som dog idag var den som sprang bort för ett litet tag sedan, han fick så mycket skador och problem efter det att han inte klarade sig, blev inte alls gammal Den andra är en äldre tik som jag känt.. ja, hur länge som helst. Världens genomsnällaste som jag delat säng med flera gånger, Aysu sökte skydd hos henne som ung, Aysu fick springa ett av sina licenslopp med henne osv... Det känns hemskt tråkigt att aldrig få träffa henne igen...
Ja... jag tycker så synd om husse. Det var verkligen en drömhund för honom... Vi har varit bekanta i flera år nu, träffas ofta på tävlingar osv. Jag kan lätt föreställa mig hur förstörd han känner sig nuUsch då. Genom Fb-vänners Fb-vänner såg jag inlägget om när den bortsprungna salukin kom tillrätta. Vilken hemsk tid för dem, först borta, sedan funnen skadad, och så gick han ändå inte att rädda.
Heja heja!Tonto och jag ska tävla i April. Han har ju kunnat allt sedan han var 5-6 månader. Förutom att gå fot. Han kan väl egentligen allt för klass 1 med, men fy vad nervöst.
Tonto och jag ska tävla i April. Han har ju kunnat allt sedan han var 5-6 månader. Förutom att gå fot. Han kan väl egentligen allt för klass 1 med, men fy vad nervöst.
Jag har varit jourhavande valpmorske stöd sen kl 04 till 09,resultat 3+4 fäfer valpar.
Åh, kom den tillrätta till slut, skönt ändå, att inte leva i ovisshet. Vilken typ av skador hade den?Har ikväll fått veta att två bekantingars salukis dött Den ena idag, den andra för några dagar sedan... Den som dog idag var den som sprang bort för ett litet tag sedan, han fick så mycket skador och problem efter det att han inte klarade sig, blev inte alls gammal Den andra är en äldre tik som jag känt.. ja, hur länge som helst. Världens genomsnällaste som jag delat säng med flera gånger, Aysu sökte skydd hos henne som ung, Aysu fick springa ett av sina licenslopp med henne osv... Det känns hemskt tråkigt att aldrig få träffa henne igen...
Japp.det var dom där E människorna som fick en hel kull full med skitDen här gången är jag oskyldig!!!
Lasse kan allt utom apporten (han släpper när han kommer fram till mig), använder det som ursäkt för att fördröja vår tävlingsstart... /fegisen
Äh, du nollar ju inte ens momenten om han gör så. Ut å tävla med dig!
NEJ! Kan inte, finns fortfarande risk för sneda sättanden! 
Den risken som gör det spännande att tävla Nä men ni behöver ju få tävlingsvana samtidigt som ni kan öva på ingångar och apporten under tiden.
Kan du inte ordna en träningstävling på klubben?Ååååh, jag veeeet. Varför finns det inte en massa blåbärstävlingar typ? Jag vill ju men mina nerver kan ställa till det så dant, och Lasse är jäkligt känslig. Vi behöver öva på själva tävlingssitutionen!
Ååååh, jag veeeet. Varför finns det inte en massa blåbärstävlingar typ? Jag vill ju men mina nerver kan ställa till det så dant, och Lasse är jäkligt känslig. Vi behöver öva på själva tävlingssitutionen!