Nej fy! Att det inte är snö i Skåne är en av de största anledningarna till att jag flyttade dit! Hade 3 dm och -25 idag när jag var hos min syster i Mora idagÄckel?! Snö är fantastiskt och jag vill ha snöö i skåne nuu
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Nej fy! Att det inte är snö i Skåne är en av de största anledningarna till att jag flyttade dit! Hade 3 dm och -25 idag när jag var hos min syster i Mora idagÄckel?! Snö är fantastiskt och jag vill ha snöö i skåne nuu
Nej fy! Att det inte är snö i Skåne är en av de största anledningarna till att jag flyttade dit! Hade 3 dm och -25 idag när jag var hos min syster i Mora idag
Jag har hört det. Men jag är sådär sugen på att släppa henne lös på random okänd åker i sthlm.
Dessutom brukar snön där inte ligga kvar en hel vecka.
då kan du ju passa på att gå på My Dog! Så blir det en helhelgÅh. Lc-träning lite norr om gbg på lördag.. Jag kanske skulle kunna åka, men 10 timmar i bil på en dag lär döda mig. Samtidigt vill jag verkligen ha klart Ebrahs licens...
Visste inte att det gick att gå där med hundar som inte ska vara med? Men näe, vi skippar nog sådant. OM vi åker iväg på träningen så satsar vi nog på att åka raka vägen dit, träna och sedan åka raka vägen hemdå kan du ju passa på att gå på My Dog! Så blir det en helhelg
Jag bor vid E20 om du vill ha kaffe stoppVisste inte att det gick att gå där med hundar som inte ska vara med? Men näe, vi skippar nog sådant. OM vi åker iväg på träningen så satsar vi nog på att åka raka vägen dit, träna och sedan åka raka vägen hem
Jodå, det går utmärkt att ta med hundar som inte ska ställa/tävlas Det är bara vanliga vaccinationer etc som krävsVisste inte att det gick att gå där med hundar som inte ska vara med? Men näe, vi skippar nog sådant. OM vi åker iväg på träningen så satsar vi nog på att åka raka vägen dit, träna och sedan åka raka vägen hem
jag med, vid ArbogaJag bor vid E20 om du vill ha kaffe stopp
Och jag efter göta kanal bron utanför Mariestadjag med, vid Arboga
Jodå, det går utmärkt att ta med hundar som inte ska ställa/tävlas Det är bara vanliga vaccinationer etc som krävs
Brukar vara rätt trevligt (för det mesta) att ha med vovve in
Och jag efter göta kanal bron utanför Mariestad
På MyDog får man gärna ha med hund in Man måste dock köpa biljett till hunden med.Nej det brukar inte alls gå. De är superstränga, har fått tjafsa för att en hund skulle ställas dag två men inte dag ett, hunden behövde ändå följa med då den såklart inte kunde vara ensam på hotellrummet en hel dag. På Stockholmsmässan behöver man förboka hundbiljett för hundar som inte ska ställas ut, vet inte hur MyDog löser det men det har varit stenhårda när jag varit där i alla fall.
Ska du in i år?Jodå, det går utmärkt att ta med hundar som inte ska ställa/tävlas Det är bara vanliga vaccinationer etc som krävs
Brukar vara rätt trevligt (för det mesta) att ha med vovve in
Jag funderar allvarligt på att åka upp till släkten i dalarna nästa vecka bara för att Alpina ska få busa i snön och så jag får ta lite snöbilder på henne.
-24,8 och 2dm snö inne i Falun just nu. Igår när jag gick till och från vårdcentralen var det -17, strålande sol och vindstilla. Jäklar vad jag njöt. Helt perfekt väder. På hemvägen hade jag dock ögondroppar i ena ögat som kändes som att det var påväg att frysa Det var inte så bekvämt, men det var så underbart ute och kort väg så jag gick ändå.
På MyDog får man gärna ha med hund in Man måste dock köpa biljett till hunden med.
"Egen hund på MyDOG
Hundar är varmt välkomna till MyDOG! "
0.4grader varmare nu Och rimfrost överallt Fantastiskt vackert Det här längtar jag efter hela året.Kan du skruva upp värmen tack? Jag är på väg hem
Stockholm verkar mer anti. Deras sida var mer "men din hund trivs nig bättre hemma".Ja precis som i Stockholm på utställningen alltså.