Åh tack. zoo.se hade flera söta i ett och samma kitFinns på tex zoo.se
Kanske vissa apotek eller Granngården har med, det vet jag faktiskt inte.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Åh tack. zoo.se hade flera söta i ett och samma kitFinns på tex zoo.se
Kanske vissa apotek eller Granngården har med, det vet jag faktiskt inte.
kolla ebay först mcket mycket billigare (vet wrap)Åh tack. zoo.se hade flera söta i ett och samma kit
Beklagar @Dammtuss Det är skit att behöva ta sådana beslut
Beklagar förlusten @Dammtuss Vet alltför väl hur det känns, tog bort min ena kisse för några veckor sedan
Vad tråkigt @Dammtuss Kram!
Tack! Det känns bättre idag, att ha en 36 kg buffellabbe här har verkligen hjälpt, det blir inte lika tomt liksom!Beklagar @Dammtuss
Kollade på "Mitt liv som valp".. Fick en smärre hjärnblödning.. Vilka människor det finns alltså, vissa bör inte få ha hund..
Ja, det hoppas jag verkligen.. Men den där "Lidingöfamiljen" alltså...Beklagar, kollade också på det och suckade högr. Hoppas att allt var gjort för "TV" och inte seriöst.
Vågade inte kolla, reklamen har räckt för mig .Kollade på "Mitt liv som valp".. Fick en smärre hjärnblödning.. Vilka människor det finns alltså, vissa bör inte få ha hund..
Grattis! Vist är det en kul känsla?Jag fick mitt kennelnamn! Skickade in en lista med ett kennelnamn, och det blev godkänt! Är nu stolt ägare av kennelnamnet Arrowtails!
Kommer ju såklart dröja innan kenneln faktiskt sätter igång, men jag gillar att vara ute i god tid
Extremt rolig och härlig känsla! Är så himla glad att jag fick det enda kennelnamnet jag ville haGrattis! Vist är det en kul känsla?
Nu får du köpa en fin ram till diplometExtremt rolig och härlig känsla! Är så himla glad att jag fick det enda kennelnamnet jag ville ha
Åh man får diplom också?? o: Jag gillar saker man kan hänga upp på väggenNu får du köpa en fin ram till diplomet
Japp, med ditt kennelnamn och ägarnamn.Åh man får diplom också?? o: Jag gillar saker man kan hänga upp på väggen
Roligt!Japp, med ditt kennelnamn och ägarnamn.
Självklart ska det upp på väggen!
Oh, jag missade ju första avsnittet. Vad för valpar var med denna gång ?Kollade på "Mitt liv som valp".. Fick en smärre hjärnblödning.. Vilka människor det finns alltså, vissa bör inte få ha hund..
Vet bara att Anders bagge är med med sin old english bulldoggOh, jag missade ju första avsnittet. Vad för valpar var med denna gång ?
Själv får jag hjärnblödning av FS, visserligen inte lika massiv som av CM eller Jan Fenell.Kollade på "Mitt liv som valp".. Fick en smärre hjärnblödning.. Vilka människor det finns alltså, vissa bör inte få ha hund..