Oh, jag missade ju första avsnittet. Vad för valpar var med denna gång ?
I gårdagens avsnitt var det en labbe, golden, old english bulldogg och en familj som i slutändan valde tax om jag inte minns fel!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Oh, jag missade ju första avsnittet. Vad för valpar var med denna gång ?
Grattis!! Så fint namnJag fick mitt kennelnamn! Skickade in en lista med ett kennelnamn, och det blev godkänt! Är nu stolt ägare av kennelnamnet Arrowtails!
Kommer ju såklart dröja innan kenneln faktiskt sätter igång, men jag gillar att vara ute i god tid
Tack! Jag är så nöjd med det, Tinja är ju min lilla pilGrattis!! Så fint namn
Jag har också googlat såna Såg att veterinären hade de med döskallar men han tyckte det var alldeles för olycksbådande så Lemmy fick en vanlig tråkig blå. Mäh tänkte jag! Men på vårt apotek fanns det, så nu har han döskallar på sin tassÅh tack. zoo.se hade flera söta i ett och samma kit
Ah okej, då var det inte den valpen jag tänkte på då denna gång - braI gårdagens avsnitt var det en labbe, golden, old english bulldogg och en familj som i slutändan valde tax om jag inte minns fel!
Han sov hela natten och strax före kissade han ner en hel matta (uppvätskning och sen extra vatten i maten gjorde sitt där) Idag är det full rulle - glad och pigg hund och matte får åter ha stenkoll på allt han plockar upp ute...... och be honom spotta ut typ var 5:e meter@russinbulle Men usch, stackars Skalman! Hoppas natten har varit bra
Han sov hela natten och strax före kissade han ner en hel matta (uppvätskning och sen extra vatten i maten gjorde sitt där) Idag är det full rulle - glad och pigg hund och matte får åter ha stenkoll på allt han plockar upp ute...... och be honom spotta ut typ var 5:e meter
Ja och han är sams med mig igen Igår gjorde det ont i mitt hjärta, för han ville inte vara hos mig och trodde jag var orsaken till det onda - det gjorde ju ont när jag försökte lyfta honom (ur buren, ur bilen, bort från vägen där han först blev dålig) osv - han gallskrek om jag tog under magen/bröstet eller bakom rumpan, så fick lyfta i nacken till slut några gånger. Enda ställen som inte gjorde ont Till och med veterinären som matade honom med kontrast var bättre än mig igår Så han var lite skum på mig hela kvällen, men till natten så sov han tätt intill mig som vanligtSå himla skönt ändå!
Ja och han är sams med mig igen Igår gjorde det ont i mitt hjärta, för han ville inte vara hos mig och trodde jag var orsaken till det onda - det gjorde ju ont när jag försökte lyfta honom (ur buren, ur bilen, bort från vägen där han först blev dålig) osv - han gallskrek om jag tog under magen/bröstet eller bakom rumpan, så fick lyfta i nacken till slut några gånger. Enda ställen som inte gjorde ont Till och med veterinären som matade honom med kontrast var bättre än mig igår Så han var lite skum på mig hela kvällen, men till natten så sov han tätt intill mig som vanligt
Det känns så hemsktSkrutt
Man känner sig hemsk när det är så. Otis åt ju påskliljor och blev förgiftad av det som 12-veckors, fick bli uppvätskad under huden. Herregud som han skrek! Mitt hjärta gick i tusen bitar och han ville knappt kolla åt mig förrän på kvällen dagen efter
Ah okej, då var det inte den valpen jag tänkte på då denna gång - bra
Japp - det stämmer En lång historia, men vill inte missa det programmet även om jag vet att det gick åt pipan ändå senDet var en i introt som liknade dina, kan det stämma? Såg bara en skymt av den
Hörrni, jag har en tid tränat med Lex att han står med framtassarna på en kloss/box och flyttar bakdelen runt. Tror jag förstått det som att det är bakdelskontroll man tränar? Men vad kan jag liksom ha det till?
( Ja, jag brukar oftast träna på sådant jag faktiskt vet varför jag tränar, men såg att alla andra gjorde så och då ville jag ju med testa)
Och till skyltarna sväng vänster i Rallylydnad.Hörrni, jag har en tid tränat med Lex att han står med framtassarna på en kloss/box och flyttar bakdelen runt. Tror jag förstått det som att det är bakdelskontroll man tränar? Men vad kan jag liksom ha det till?
( Ja, jag brukar oftast träna på sådant jag faktiskt vet varför jag tränar, men såg att alla andra gjorde så och då ville jag ju med testa)
Vad är det med folk och inte använda reflexer
Mötte flertalet människor nu på kvällspromenaden, en del med hundar. EN hade en lysande lampa på sin hund...
En kvinna sa till och med att "oj, nu inser jag hur svart och mörk jag är" när hon mötte oss (jag såg dom i princip inte förrän dom var 3 meter ifrån...) gah!!!
Jag glömde faktiskt reflextäcken på mina ikväll, Men dom hade lampor på sig i alla fall.
Det är faktiskt Messiha Hallbergs röst!Jösses - har sett första avsnittet av "Mitt liv som hund" och det känns som ett barnprogram med tanke på Timells (visst är det han ?) prat i bakgrunden