Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Malung....min gamla pluggstad...eller by är nog ett mer passande ord. Gick gymnasiet där.Skall på kennelträff i Malung och har hoppats att karln skulle kunna följa med..hans jobb är lite speciellt, så imorse fick vi veta att han skulle kunna följa, men visste inte vilken tid han skulle komma hem. Nu är han påväg iallafall, men han är väl kanske 1½ timme bort och vi har 7,5 timmar till Malung. Tjohoo!
Nåja, det ska bli skoj med en helg med massor av hundar och trevliga människor
Hon höll på ganska länge, mellan 00.30-2.30. Jag hade tillochmed kontakt med djursjukhuset när den blodblandade gallan kom hela tiden. Men så när klockan närmade sig tre började hon lugna sig, hon var supertrött då och gick och la sig, så vi har faktiskt sovit sen dess, med en kräkpaus.Hur går det för er @lady_vip Kräks hon fortfarande eller har ni kommit till ro?
Haha vad kul! Vart i landet befinner du dig? Kanske någon jag känner..@Tonto @isafore
Tränar sök och ligger figg samtidigt som jag kollar denna tråden och skrattar lite åt de prickiga kläderna. När jag sen flyttar mig för att figga längre fram möter jag en dam med 4 prickar. Vet inte när jag såg en dalmatiner sist och nu kom det 4 st här i skogen. Jättetrevliga och hälsade så glatt på mig! Lite kul iom att jag precis innan skrattade åt Cruella utstyrseln
Jag hade koll på henne hela tiden när hon badade, senast hittade de nämligen ett koben i buskarna vid sjön... Så jag är säker på att hon inte ätit något, däremot har hon säkert fått i sig massa vatten. Jag pratade med min vanliga vet i morse och hon trodde också vattnet efter att jag beskrivit förloppet. Ska köpa diarsanyl och ge henne, men hon är redan mycket bättre.Vilken kämpig natt för er @lady_vip
Men skönt att ni iaf har fått lite sömn och att hon verkar stabil.
Kan hon fått i sig något annat än vatten som var dåligt? Tänker att såhär års är det lätt att hitta överbliven picknick som legat till sig
Ett par mil norr om GbgHaha vad kul! Vart i landet befinner du dig? Kanske någon jag känner..
Har du fortfarande planer på Borås och SM i morgon?Ett par mil norr om Gbg
Jajamän! Såklart vi ska säga hej småbrudarna är väl med? Så blir det lite pusskalas ocksåHar du fortfarande planer på Borås och SM i morgon?
Vi kommer vara där. Vore kul att säga hej
Japp...småbrudarna är med. Liksom Mamma Mu, Gubben, Skägget och Axi som ska paras.Jajamän! Såklart vi ska säga hej småbrudarna är väl med? Så blir det lite pusskalas också