Du kan få låna min idiot när hon vuxit färdigt!
Tyvärr är vi mest i Stockholm under somrarna.
Sämsta tiden för drag! Vi har dock varit uppe och jobbat tidigt eller väldigt sent på kvällen, så det fungerar med.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Du kan få låna min idiot när hon vuxit färdigt!
Tyvärr är vi mest i Stockholm under somrarna.
Det är ju det.Sämsta tiden för drag! Vi har dock varit uppe och jobbat tidigt eller väldigt sent på kvällen, så det fungerar med.
Här finns inte en endaste svampjäkel - för torrtI dag kom Axi (vår uppfödning som ska paras) hit. Hon kommer nu bo här över hela löpet.
Vi tog med oss henne och hennes blivande "fästman" Gubben till skogen. Tog med var sin påse ifall vi skulle hitta kantareller. Vi kom hem med uppskattningsvis 10-12 kg!
Sambon rev av sig tröjan och gjorde en påse av den...han fick gå i bar överkropp i skogen. Jag knöt ihop min huvtröja och fyllde den. Ändå fanns det svampar kvar....gula fält! Jag tyckte sambon kunde offra brallorna med och gå hem i kalsongerna men där sa han stopp. Vi fick lämna kvarben massa
Axi och Gubben kommer fantastiskt bra överens. Lekte, rejsade, badade i dy, kämpade med stockar och träd...De var helt slut när vi kom hem. Så himla skönt att se dem ihop. Tror stenhårt på denna kombon.
Och så fick vi en grymt härlig nyhet i kväll. Den tik efter Mamma Mu som vi sålde för 7 månader sen till tjänst (hon är i tjänst nu) ska vidareutbildas till sök sprängämne. Så jäkla kul att hon inom ett år blivit korad och fått TVÅ tjänstetitlar
Här finns inte en endaste svampjäkel - för torrt
Håller tummarna för kärlek mellan de tu
Men du bor väl i mina trakter....Vänersborg?Vi var ute med vänners och deras tax förra helgen. Vi gick väl i någon timme men hittade inte en enda ätbar svamp. Jippie
Men du bor väl i mina trakter....Vänersborg?
Det kryllar ju av gulingar i skogen!
Någon kanske hann före?Vi lyckades väl hitta det enda stället där det inte fanns. Typiskt min tur och skicklighet
Har en liten fråga!
Kan man använda en y-sele för att dra med?
Tänkte introducera pulka (dom väger ju knappt något) för herr pudel i vinter. Sen är tanken att han kan dra korven och det när vi ska ut och grilla på isvägen
Vars hittar man annars dragsele för minipudel?