Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
5 stycken Med husse dåBergsbestigar-Malte @TheaH
Snart ska vi åka till klubben och vara med i en träningsgrupp i tävlingslydnad/brukslydnad. Det är första gången idag så det blir spännande att se vad det är för folk och hur det känns.
Ska bli skönt att göra nått för jag har varit så uttråkad hela dagen men för trött för att göra nått. Har kollat forumet typ 100 gånger.
Känner igen det där! Superslö dag, brottas med taggar och script och allt verkar gå i slow motion. Åtta timmar kvar till klubben. Sju timmar och 53 minuter kvar till klubben. Tre timmar och 40 min - nä, såg visst fel, sju timmar och 40 minuter kvar... Hela dagen!
(Nu är det bara drygt en timme kvar i alla fall. )
Hoppas det är bra folk i gruppen och ni får roligt!
Jag och hundarna cyklade över två mil igår, projekt cykla-till-jobbet har börjat. Tror ni de var trötta igår när vi kom hem? Inte nämnvärt. Tror ni de är trötta idag? Nä.
5 stycken Med husse då
Ska sälja dem som slädhundarDet brukar inte mina vara heller. Odjur!
Ska sälja dem som slädhundar
Mina drar iofs inte heller, mest för att jag inte vågar det med tanke på deras impulskontroll. En katt framför och jag gissar att vi är av vägen omgående de stannar iofs snabbt, men det är tillräckligt för att jag ska hinna slå ihjäl migDu får korsta in Husky eller något dyl. och sälja som "Eurohounds".
Jag behöver minst en till hund till mitt spann. Är lite sugen på att skaffa en riktig draghund som kan dra med Tonto. Roll är värdelös på att dra, han är så lat. Han springer! Men drar inte alls.
Mina drar iofs inte heller, mest för att jag inte vågar det med tanke på deras impulskontroll. En katt framför och jag gissar att vi är av vägen omgående de stannar iofs snabbt, men det är tillräckligt för att jag ska hinna slå ihjäl mig
(Nu är det bara drygt en timme kvar i alla fall. )
Du får korsta in Husky eller något dyl. och sälja som "Eurohounds".
Jag behöver minst en till hund till mitt spann. Är lite sugen på att skaffa en riktig draghund som kan dra med Tonto. Roll är värdelös på att dra, han är så lat. Han springer! Men drar inte alls.