Jag är så glad!
1) Billy och jag har haft lite teambuilding på sistone och just nu är jag så kär i honom. Mycket högre förtroende för honom nu än förut. Han har gått promenad lös, och det är fanimej inget mindre än ett mirakel. Han var dessutom toppenbra på träningen i går och jag ser fram emot helgens tävling.
2) Jag och en kompis har lanserat vårt projekt, som snart blir business. Innan jul kommer vi att börja sälja vår produkt. Nästa vecka kommer prototyp från fabrik och jag var så stolt när jag såg bilderna att jag grät en skvätt. Nu skrapar vi ihop lite extra kapital genom att sälja gnuggistatueringar med hundtema och det mottaget klart över förväntan = så lycklig!
3) Ivan var glad och snabb på agilityträningen. Han valde hinder hela tiden i stället för att springa vid sidan av, vilket är helt otroligt. Vi jobbar vidare med hans driv och att kunna göra bra grundsvängar, vilket typ är hans svåraste grej
4) KM i agility för rasklubben närmar sig och jag är så peppad! Båda hundarna ska få springa då. Sjukt taggad! Nu ska vi visa var skåpet ska stå!