Uppdatering och snackistråd 7

Status
Stängd för vidare inlägg.
Har precis insett att Monster är förälskad... En bouvve på byn löper, i vanliga fall märker jag inte ens när grannhundarna är i löp men det händer att någon blir extra intressant ibland och nu har vi ett sådant fall. Men det fick mig att fundera på vad blocketnamnet skulle bli för avkomman, och insåg: ca de bou! Haaaaaaaahahahahahahahahahahahaahhahahaahhahaaaa! :rofl::rofl::rofl::rofl::rofl::rofl::rofl::rofl::rofl::rofl::rofl::rofl:

(Det är möjligt att jag borde gå och lägga mig...)

Har precis insett att Monster är förälskad... En bouvve på byn löper, i vanliga fall märker jag inte ens när grannhundarna är i löp men det händer att någon blir extra intressant ibland och nu har vi ett sådant fall. Men det fick mig att fundera på vad blocketnamnet skulle bli för avkomman, och insåg: ca de bou! Haaaaaaaahahahahahahahahahahahaahhahahaahhahaaaa! :rofl::rofl::rofl::rofl::rofl::rofl::rofl::rofl::rofl::rofl::rofl::rofl:

:rofl::rofl::rofl:

Jag funderade på att ta två kullar maliraner för två veckor sen. Alt weinois:idea: kan utveckla till weionoisdoodle för att kunna ta 25 papp stycket:love::rofl:

Är det någon här som har en Zero dc shorter?
Vet inte riktigt hur selen ska sitta? Köpte den för att spåra i, vill ha koppelfästet längre bak. Sidoremmarna eller vad man säger, de sitter då före bröstkorgen slutar. Alltså det är revben kvar bakom selen. och han kan kissa utan att kissa i den. Sitter den rätt då när man inte ska dra med den? :confused:

Kvällen verkar upplagd för en riktig långkörare här på buke.

Jag är nästan helt säker på att det var godis i den här fickan innan vi sov middag.. :cautious:

4C76D9BB-13D5-4C23-A272-A86C7C2D93C4_zpsc90jgxyz.jpeg

Haha! Hon brukar inte röra något alls här hemma. Men nu var hon väl helt utsvulten antar jag. :angel:
Lilla S hade kommit ur sin valpförintarålder. Tyvärr kom ju hältan som fråntog henne motion och lek. Så nu har samtliga nyinköpta soffkuddar fått sätta livet till. Tur IKEA inte är så dyrt.

Vet inte riktigt hur selen ska sitta? Köpte den för att spåra i, vill ha koppelfästet längre bak. Sidoremmarna eller vad man säger, de sitter då före bröstkorgen slutar. Alltså det är revben kvar bakom selen. och han kan kissa utan att kissa i den. Sitter den rätt då när man inte ska dra med den? :confused:
Låter som den sitter rätt ja :)
Här är min Polly i sin och den sitter perfekt på hennes kropp :)

Bakom revbenen borde den inte gå i alla fall :) Sitter den inte för tight i halsen heller så låter det ju som om den sitter bra.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Hund Gamla tråden full :) tror siffrorna blev rätt? 😁
8 9 10
Svar
198
· Visningar
9 525
Senast: Tajger
·
R
Övr. Hund Istället för och fortsätta i en tråd som handlar om att vara publik på utställning så tänkte jag att det kanske kunde vara bra med en...
Svar
16
· Visningar
1 017
Senast: Myrten
·
Övr. Hund Kort fråga. Går det bra att cykla med en liten hund (tänk 5kg eller nåt) som springer bredvid? Eller är det helt enkelt för farligt? :o...
Svar
16
· Visningar
756
Senast: Fetaost
·
Övr. Hund Det verkar enligt hundstallet som om antalet hemlösa hundar fortsätter att öka: Länk Förra året hade hundstallet en ökning med 50% och...
3 4 5
Svar
96
· Visningar
5 113

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka