Jag med!!!!JAG VILL SPÅRA!
Men kan typ inget om spår och det ges inga kurser. Uhuhuu.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag med!!!!JAG VILL SPÅRA!
JAG VILL SPÅRA!
Äter hon inte då? Eller gillar att tugga på saker?Jag funderar på att bara gå ut och lägga ett jättelångt rakt spår. Och ett kortare med lite svängar. Bara för att liksom!
Det svåra tycker jag är att jag inte kan avsluta spåret med belöning. För det finns inget som är mer belönande än att spåra för Alice. Så det blir mer "jaha. Nu var det slut." Och så går vi ur spåret.
Du kan få låna Leon, men då får du hämta o lämna.Jag vill också spåra. Det verkar så roligt. Ingen som vill dumpa en hund på min trapp?
Jag kan berömma och stoppa handen i fickan, då sätter hon sig automatiskt ner och väntar på godis. Men kan inte lägga saker i spåret som avslut. Typ en snusdosa med godis tex, det struntar hon i. Och hon leker inte utomhus..Äter hon inte då? Eller gillar att tugga på saker?
Jag tycker inte att du behöver tänka att avslutet ska vara så mycket bättre än spåret, men det kan signalera "nu är vi klara".
Din vän föder upp malle och du har tidigare pratat om en av hennes tikar så jag gissar på Malle
Om du inte tänker tävla kan du göra exakt hur du vill du kan ju lägga köttfärs i slutet om du vill, bara det funkar.Jag kan berömma och stoppa handen i fickan, då sätter hon sig automatiskt ner och väntar på godis. Men kan inte lägga saker i spåret som avslut. Typ en snusdosa med godis tex, det struntar hon i. Och hon leker inte utomhus..
La specialsöksbehållaren i slutet av ena spåret när vi var ute nu. Det vet hon ju betyder att det är slut och hon får belöning. Så det kanske inte är "fel" att använda i personspår? Vi kommer ju förmodligen aldrig tävla i varken spår eller specialsök/nosework.
JAG VILL SPÅRA!
Jag bokade in mig på en privatträning med en erfaren instruktör för att få tips och hjälp att komma igång! Kostade förstås lite, men var absolut värt det Hittade heller inga spårkurser så det fick bli så istället. Bara pma om du vill ha tips på vem, vi var ute i Södra Sandby/Revingeby!
Var du hos Lisa?
Säg till om du bestämmer dig för att boka privat, jag hänger gärna på, så kan vi dela på kostnaden.Var du hos Lisa?
Hahaha, och mina fyra BCs sover som grisar efter en dag i hundgården och 40 min skogspromenad.Alice flämtar ytterst sällan, och nu gick hon runt och flämtade INOMHUS! Fånig som man är så slängde jag henne i duschen en sväng och gav henne en nedfryst kong insmetad i leverpastej. Har dödat flugorna också.. Nu kanske jag kan få lite lugn och ro så jag kan få fortsätta med min bok!