Uppdatering och snackistråd 5

Status
Stängd för vidare inlägg.
Åkte in akut med Tinja vid fem. Klockan två var vi ute på en helt vanlig promenad, klockan fem kunde hon inte resa på sig.
Hon hade ont i alla leder, var svullen i magen och väldigt låg. Hon måste ligga kvar över natten.

Jag hoppas innerligt att hon bara kommer få kaosdiarré..
Håller tummar och tår att det är nåt enkelt som går att behandla.

Ska åka iväg och jobba några dar, så husse tog med sig hundarna igår och tårarna var farligt nära när jag jag sa hejdå till Lex ( trots att vi syns på fredag igen:o) Saknar honom så det kryper i kroppen, och det är så tomt och tråkigt här hemma utan honom.
Hur tusan överlever människor utan hund!?:confused::crazy::D

Goda nyheter! Tinja fick som tur var diarré hos veterinären och mår nu bättre, har varit uppe och gått och allting. De vill dock ha kvar henne till imorgon för att trappa ner smärtstillande och kortison. Saknar min lilla pil
empty.gif
:heart

Ehehe... inträdesprovet för patrullhund är nu på lördag. En månad tidigare än vad jag trodde. :laugh::banghead: Det är bra när hjärnan fungerar som den ska. Men uppfödaren tycker att vi ska åka så att vi får se hur vi ligger till i alla fall. Vi kan ju inte annat än att skämma ut oss och det är ju inte så farligt. :angel:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Hund Jag är på jakt efter en ny soffa och funderar på vad som håller sig snyggt bäst när man har hund. Vi har en Malinois och en pudel. Jag...
Svar
2
· Visningar
313
Senast: alex.ha
·
Övr. Hund Letar efter en ny hundförarjacka. Vill ha en fodrad med huva och många fickor, skaljackor där jag kan sätta fleece under har jag. Har...
2
Svar
21
· Visningar
1 059
Senast: Niyama
·
Övr. Hund Jag är ganska ny på det här med aktiveringsleksaker, men funderar på att införskaffa några stycken lite "bättre". Hur vet jag vilka som...
Svar
9
· Visningar
700
Senast: MML
·
Övr. Hund Hej, Jag och min sambo skaffade hund i mars, en springer spaniel hane. Vi har sen innan pratat om att vi gärna skulle ha två hundar. Vi...
2
Svar
25
· Visningar
1 906

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka