Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Syr du själv?För ganska exakt 4 år sedan syddes en sele till min älskade tant Zala. Den selen hann hon knappt använda och ingen annan hund jag haft hemma eller träffat efter det har riktigt kunnat använda selen. Den har inte suttit speciellt bra på dem helt enkelt.
Så ikväll hittade jag selen igen och testade den på Ebrah. Visst fick jag dra in ena bandet runt magen, men selen sitter nästan perfekt på henne!
Det känns lite märkligt, men samtidigt väldigt rätt. Om någon ska ärva Zalas saker så är det väl ändå hennes barnbarn.
Ebrah på övre bilden, Zala på nedre:
----
och nu fick jag veta att Zalas ena, fina barnbarnsbarn blev lure coursing-champion idag
Inte än, men ska beställa hem material imorgon för att lära mig ordentligt. Hon som sytt selarna jag använder nu har slutat sy och nu börjar det bli hög tid att få till några nyaSyr du själv?
WOWInte än, men ska beställa hem material imorgon för att lära mig ordentligt. Hon som sytt selarna jag använder nu har slutat sy och nu börjar det bli hög tid att få till några nya
Jag kan inte heller trä en symaskin...WOW
Är så impad av folk som kan sy. Jag har total avsaknad av textilkänsla i mitt DNA och allt som har med nål och tråd att göra framstår som ena trollriet. Jag kan inte ens trä en symaskin
Syslöjd var en skräck. Men jag är en jäkel på snickra fågelholkarJag kan inte heller trä en symaskin...
Ha ha! Ja, det där med att sy och sticka/virka är inte min grej alls men är utbildad svetsare (2,5 år)...Syslöjd var en skräck. Men jag är en jäkel på snickra fågelholkar
Jag kunde bara virka och sticka rakt fram....långa sladdar. Kunde svänga ihop det så det blev en grytlapp ensHa ha! Ja, det där med att sy och sticka/virka är inte min grej alls men är utbildad svetsare (2,5 år)...
Jag lyckades få till början till en sjal...bara ett fel, den blev typ 2 meter bred.Jag kunde bara virka och sticka rakt fram....långa sladdar. Kunde svänga ihop det så det blev en grytlapp ens
Imponerande!Jag lyckades få till början till en sjal...bara ett fel, den blev typ 2 meter bred.
Imponerande!
Du är omänsklig.Och jag kan både sy o snickra´,är man multitalang då Inkl trä maskinen och byta sågblad på tex cirkelsågen.
Men i gengäld kan jag inte läsa noter.
Idag har bl a jag och @squarepants hängt lite. Herregud så sugen hon är på en wachtel nu
Otis somnade ovaggad innan 22 ikväll (det händer extremt sällan) och Ladda ligger också och snarkar gött nu. Det är få saker som gör mina hundar så trötta som typ 3h konstant härj med andra hundar
Just nu ligger Hamlet ner för typ första gången sedan kl 23 igår .. Han har varit orolig och vandrat omkring hela natten och jag kan inte luska ut vad som felas! Han verkar inte ha ont någonstans, ingen feber, slemhinnor ser bra ut, äter, kissar och bajsar som vanligt men är väldigt intresserad av att gå ut. Men så fort vi kommer ut blir han som vanligt igen och är framåt och tuggar på pinnar. Blir inte klok på honom..
Och matte är ordentligt trött utan någon större mängd sömn inatt.
Alltså faktiskt.... Glappkäftigheten lämnar väl en del att önska men inget av det jag såg idag är värre än att ha levt med Devil i sex år
Båda dina och den tredje är ju verkligen genomgoa hundar - sociala och sunda i beteende mot både människor och andra hundar!
Tanken har slagit mig. Men borde han inte vara mer intresserad av att gå och lukta och så utomhus då? (Aldrig haft hanhund som reagerat märkbart på löptikar innan så har inte så bra koll) Han är 2,5.Löptik? Är han väldigt ung?