Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det är där jag ska börja leta alltså
Det är där jag ska börja leta alltså
Åh nej, verkligen en rysare. Håller tummarna för att det åtminstone finns en liten tik till dig där inne.Ul gjort.
Resultat osäkert. De kunde se en...kanske två fosterblåsor men de var väldigt små. Kan betyda en rad saker. Hon kan bla befruktat sig några dagar efter sista parningen (som är 28 dagar i dag)
Nytt Ul om en vecka.
Rysare....
TackÅh nej, verkligen en rysare. Håller tummarna för att det åtminstone finns en liten tik till dig där inne.
Vad härligt! Känns som att rädda hundar ändå klarar mycket från individuella personer de bara fått lära känna. Min Sigge, som inte helt tycker om barn generellt, har liknande tendenser. Världens tålamod med de han väl lärt känna.Jag är så fascinerad av Alice. Det slår mig nästan varje gång vi jobbar. Personen vi jobbar med har egenskaper/behov/vanor som gör att hen ofta blir väldigt arg och ledsen. Och Alice som är rädd för människor och tycker det är jobbigt med höjda röster och människor som uttrycker aggressivitet - speciellt mot mig. Men inte med personen vi jobbar med! Hade man bara sett Alice när vi jobbar hade man aldrig kunnat tro att hon har problematiken hon har! Hon har fungerat på jobbet från stund 1! Helhäftigt! Hade hon varit orädd hade hon nog blivit en fantastisk terapihund
Du får ha sele på BPH.Nu är Eski anmäld till BPH i sommar! Hoppas det finns plats bara. Jag har ju nästan bara selar till honom, vi har ett halvstryp halsband när han går ut på gårdsplan för en snabbkiss. Duger halvstryp på BPH eller måste jag skaffa ett fast halsband?
Haha, men det är bara på Otis som käften glappar, de andra är ju tysta och fina
Men jag håller med (helt opartiskt) att de är himla fina socialt
Men det där mumlandet jag hörde om om "Jag ska nog aldrig köpa en hund med så mycket energi..." var bara inbillning då?
Nakenschnauzer
(Ja, det är usla bilder och ja, jag är en hundplågare )
Precis Kan ställa upp som er kennelklippare, schäfer är väl en klippras eller hur var det nu?Vad håller du på med?
Mohikanfrisyr
Hon har för stunden en omvänd klippning. Jag rakade delar av hennes rygg för att förhindra spridning av fuktexemet. Dessutom är hon nu rakad på magen efter ultraljudetPrecis Kan ställa upp som er kennelklippare, schäfer är väl en klippras eller hur var det nu?