Uppdatering och snackistråd 5

Status
Stängd för vidare inlägg.
Kom igen alla. Önska fram iaf en hane och en tik till. Helst 2 hanar så alla våra valpintressenter får en valp. Är så sjukt nöjd med de som köar på den här kullen.
Två kanonhem med bra förare i Norge är ännu utan.

Önska, önska....

Här hålls också alla tummar och tassar för fler puppar!! :)
Fina är dom, dom som kommit hittills, som små sälar! :love::heart

Fick ett FB-minne idag, som påminner om vilken spännande tävling vi var med på för ett år sen :D ! Ljud på är ett måste när man tittar på det här klippet ;) !

Skottfast är hon minst sagt :love: !

Oj vilken oljud, min vovve hade nog fått en chock av en tiondel av det där. Vad var det som hände?

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Hund Jag är på jakt efter en ny soffa och funderar på vad som håller sig snyggt bäst när man har hund. Vi har en Malinois och en pudel. Jag...
Svar
2
· Visningar
320
Senast: alex.ha
·
Övr. Hund Letar efter en ny hundförarjacka. Vill ha en fodrad med huva och många fickor, skaljackor där jag kan sätta fleece under har jag. Har...
2
Svar
21
· Visningar
1 063
Senast: Niyama
·
Övr. Hund Jag är ganska ny på det här med aktiveringsleksaker, men funderar på att införskaffa några stycken lite "bättre". Hur vet jag vilka som...
Svar
9
· Visningar
708
Senast: MML
·
Övr. Hund Hej, Jag och min sambo skaffade hund i mars, en springer spaniel hane. Vi har sen innan pratat om att vi gärna skulle ha två hundar. Vi...
2
Svar
25
· Visningar
1 909

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Burkmat
  • Barn som inte sover
  • Baka matbröd - enklare än du tror!

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat