Jag saknar något lugnande, typ stesolid, på listan.
(Jag skulle vara så nervös )
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag saknar något lugnande, typ stesolid, på listan.
(Jag skulle vara så nervös )
Bättre än inget,fram tills för något år sen hade jag en sådan där gammal hushållsvåg med en skål på, nu har jag en uppdaterad digitalvåg.Ja, ja, ja, ja nej, ja ja och ja. Plus handskar.
Har en digtialvåg men jag litar inte helt på den.
Just därför mina föder i v-rummet eller hundrummet där det finns soffa/säng,så kan man sova med ett öra i taget,gjorde så när jag vakade på föl också,ett öga på monitorn och ett sov.Jag är trött och vill mest gå och lägga mig
Tror att hon kan ha hållit på sig pga hundarna. Började ana detta i dag då hon varje gång vi gick ut stack in under altanen och började gräva. Fick kännslan av att hon ville bort från de andra mer.Just därför mina föder i v-rummet eller hundrummet där det finns soffa/säng,så kan man sova med ett öra i taget,gjorde så när jag vakade på föl också,ett öga på monitorn och ett sov.
Kokar te....Tar väl en kopp kaffe medans vi väntar på att mamma muu ska leverera.
Det räcker med fb-länk åt migMen kvinna HUR ska jag fa se valpbilder da? Jag behover link till bade FB och instagram. Pretty Please
Nu får det ju hända något snart, spänningen är olidlig.