Uppdatering och snackistråd 5

Status
Stängd för vidare inlägg.
Just därför mina föder i v-rummet eller hundrummet där det finns soffa/säng,så kan man sova med ett öra i taget,gjorde så när jag vakade på föl också,ett öga på monitorn och ett sov.
Tror att hon kan ha hållit på sig pga hundarna. Började ana detta i dag då hon varje gång vi gick ut stack in under altanen och började gräva. Fick kännslan av att hon ville bort från de andra mer.
Hon började bädda redan första timmen i tvättstugan. När hon fick de förra kullarna bodde hon ensam inne. Då hade vi hundgårdarna.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Hund Jag är på jakt efter en ny soffa och funderar på vad som håller sig snyggt bäst när man har hund. Vi har en Malinois och en pudel. Jag...
Svar
2
· Visningar
322
Senast: alex.ha
·
Övr. Hund Letar efter en ny hundförarjacka. Vill ha en fodrad med huva och många fickor, skaljackor där jag kan sätta fleece under har jag. Har...
2
Svar
21
· Visningar
1 063
Senast: Niyama
·
Övr. Hund Jag är ganska ny på det här med aktiveringsleksaker, men funderar på att införskaffa några stycken lite "bättre". Hur vet jag vilka som...
Svar
9
· Visningar
710
Senast: MML
·
Övr. Hund Hej, Jag och min sambo skaffade hund i mars, en springer spaniel hane. Vi har sen innan pratat om att vi gärna skulle ha två hundar. Vi...
2
Svar
25
· Visningar
1 909

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka