Då är hon jäkligt mycket modernare än jag. och jag är 25Till och med min farmor har Insta hon är 74
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Då är hon jäkligt mycket modernare än jag. och jag är 25Till och med min farmor har Insta hon är 74
Jag hade FB i ca 3 veckor, mitt användarnamn ogillades. Gick inte att förnya då kontakt med adm är obefintlig att få till.Till och med min farmor har Insta hon är 74
Jag har fb sen något halvår tillbaka,men jag stretade emot in i det sista,och jag vägrar göra någonting på min fb sida.Vilken dinosaurie du är som inte har Instagram!
/hon som inte har Facebook
Suttit på jobbmöte hela dagen och under ett tråkigt ögonblick fick jag nästan panik, hade varken tillgång till Buke eller Insta, tänk om jag missat det hela?! Men kan vara lugn nu ser jagSöta ni är som tänker på Mamma Mu
Då är hon jäkligt mycket modernare än jag. och jag är 25
Jág orkar inte hålla på med en massa sånt. Fb har jag endast för att man pratar med folk och familj utomlands på ett smidigare sätt. Annars hade jag skitit i det också.Haha man måste ju inte ha insta hon kollar mest på bilder barnbarnen lägger upp eftersom man ses så sällan.
Supermegasentsvar, men haft fullt upp i hjärnanÄr inte prognosen ganska god numera för opererad L7S1? Har även hört om hundar som blivit hjälpta av rätt träning och klarat sig utan op.
Men det beror ju så klart på hur allvarlig skadan är.
Håller tummarna!!
Håller tummarna för er. Har inte träffat på så många L7S1 men en bekant fick det på din draghund och den är tillbaka i fullt arbete efter op igen. Så omöjligt är det iaf inte.Supermegasentsvar, men haft fullt upp i hjärnan
När jag läser runt verkar prognosen relativt god om man är förberedd på att det är en lång väg att gå efter operation, så jag hoppas på det bästa! Och om fallet är det att han har L7S1, är förhoppningen att det inte är allt för långt gånget. Men om man ska försöka vara positiv så pekar det än så länge mot att det är någorlunda "lindrigt", då han inte verkar speciellt bekymrad över att hoppa in i bilen eller att gå i trappor. ( Vilket annars är vanligt symtom om jag förstått det rätt.)
Tack!!
Näääääääääää....@Voff Puppisar än??
Har kvällsfodrat hundarna. Mamma Mu är normalt sett ett slukhål när det kommer till mat. Men nu var det med storvtveksamhet hon tillslut åt upp. Hon såg spyfärdig ut
Blir det puppisar from nu så är jag ensam hemma igen. Sambon åkte precis till jobbet så jag lär vara upptagen@Voff
Jag förväntar mig valpbilder här i morgon bitti när jag har vaknat! Om man nu lyckas somna, man lär ju uppdatera buke var 5e minut i hopp om att få se puppisar
Stampar med foten och slänger mig på golvet skrikande Nu åskar det också,det är ditt fel!Blir det puppisar from nu så är jag ensam hemma igen. Sambon åkte precis till jobbet så jag lär vara upptagen
Puppisbilder på buke kommer nog att dröja till någon gång på dagen isf. Orka starta upp datorn, krångla med photobucket....det får bli instagram och vår facebooksida till att börja med. Men jag lovar...så fort jag orkar och hinner
Det kom här också. Både blixtar och muller när jag var ute med dogsen . Men långt borta ännu. Det är väl hos digStampar med foten och slänger mig på golvet skrikande Nu åskar det också,det är ditt fel!