Uppdatering och snackistråd 5

Status
Stängd för vidare inlägg.
Blir det puppisar from nu så är jag ensam hemma igen. Sambon åkte precis till jobbet så jag lär vara upptagen :p
Puppisbilder på buke kommer nog att dröja till någon gång på dagen isf. Orka starta upp datorn, krångla med photobucket....det får bli instagram och vår facebooksida till att börja med. Men jag lovar...så fort jag orkar och hinner :up:
Jag har inte instagram men jag har Facebook :angel:

Råkade skicka vänförfrågan till dig personligen, tänkte inte på att kenneln hade en sida. Så du kan bortse från förfrågan om du vill :o
Haha....har en hel del bukefolk på min privata fb. Flera av dom har blivit några av mina bästa vänner och vi försöker ses då och så även om vi bor långt ifrån varandra :)

Vad gör du i tvättstugan? Var ni inte i sovrummet? Du vet att du kan lämna henne ifall du vill gå och huta åt hulliganen

Vad gör du i tvättstugan? Var ni inte i sovrummet? Du vet att du kan lämna henne ifall du vill gå och huta åt hulliganen
Hon var i sovrummet. Men vi kände att med de andra hundarna blev det kanske lite mycket för henne. Även om de var åtskilda så härjar det lilla kräket en del.
Här nere är lugnt och skönt. Och egen utgång direkt ut i trädgården. Mycket smidigare.
Hon är mest själv. Det är då hon bäddar. Hon är ju en rätt självständig tik. Sitter hos henne ibland bara för att se om jag ser någon beteendeförändring :)

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Hund Jag är på jakt efter en ny soffa och funderar på vad som håller sig snyggt bäst när man har hund. Vi har en Malinois och en pudel. Jag...
Svar
2
· Visningar
322
Senast: alex.ha
·
Övr. Hund Letar efter en ny hundförarjacka. Vill ha en fodrad med huva och många fickor, skaljackor där jag kan sätta fleece under har jag. Har...
2
Svar
21
· Visningar
1 063
Senast: Niyama
·
Övr. Hund Jag är ganska ny på det här med aktiveringsleksaker, men funderar på att införskaffa några stycken lite "bättre". Hur vet jag vilka som...
Svar
9
· Visningar
710
Senast: MML
·
Övr. Hund Hej, Jag och min sambo skaffade hund i mars, en springer spaniel hane. Vi har sen innan pratat om att vi gärna skulle ha två hundar. Vi...
2
Svar
25
· Visningar
1 909

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka