GardenAngel
Trådstartare
Äsch, din trams! Malte är jättefin! Är han tjock så har Alice fetma med sina kärlekshandtagFörsöker intala mig det Ska väga honom idag...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Äsch, din trams! Malte är jättefin! Är han tjock så har Alice fetma med sina kärlekshandtagFörsöker intala mig det Ska väga honom idag...
Vågar ni det? Med tanke på alla köttbullar med giftigt innehåll hade jag aldrig vågat ha hunden så. Men ni kanske har full uppsikt.
Jag tycker staffarna är underbara hundar. Sköna clowner som samtidigt är livsnjutare. Inte helt olik Dvärgschnauzern i sättet. Om det inte är helt omöjligt att hitta friska exemplar när jag blir gammal och inte pallar med schäfrarna längre så kan säkert staffe bli min ålderdomshund
Det är när man mixar och använder kassa exemplar som det blir problem, precis som med andra raser.
Herregud vad fasen är inte Bobber dåÄsch, din trams! Malte är jättefin! Är han tjock så har Alice fetma med sina kärlekshandtag
Jag håller absolut med dig om det, jag frågade ärligt om vad som lockar med just den rasen eftersom jag själv inte har erfarenhet av den - men den är ju verkligen poppis idag. Nu är ju iofs dvärgschnauzer rätt jäkla poppis den med inom renrasaveln iaf om man kollar på aktuella valpkullar (40 st just nu!! slås bara av typ..huahua?)
Går staffar bra inom nån särskild aktivitet? Det enda jag sett folk köra med stora pitbulls etc är typ dragweight..och en del skydd. Men de är ju inte staffar heller. Hur är hälsan på dem om man nu snackar bra exemplar?
Amstaffar är oerhört trevliga hundar,tåliga,lättränade,lagom storlek,människovänliga,korthåriga (bra för mig som är allergisk) , kan användas inom alla grenar även om jag inte tycker det är en perfekt skyddshund då dom är lite mesiga och backar ofta för tryck.Jag håller absolut med dig om det, jag frågade ärligt om vad som lockar med just den rasen eftersom jag själv inte har erfarenhet av den - men den är ju verkligen poppis idag. Nu är ju iofs dvärgschnauzer rätt jäkla poppis den med inom renrasaveln iaf om man kollar på aktuella valpkullar (40 st just nu!! slås bara av typ..huahua?)
Går staffar bra inom nån särskild aktivitet? Det enda jag sett folk köra med stora pitbulls etc är typ dragweight..och en del skydd. Men de är ju inte staffar heller. Hur är hälsan på dem om man nu snackar bra exemplar?
Amstaffar är oerhört trevliga hundar,tåliga,lättränade,lagom storlek,människovänliga,korthåriga (bra för mig som är allergisk) , kan användas inom alla grenar även om jag inte tycker det är en perfekt skyddshund då dom är lite mesiga och backar ofta för tryck.
Jag ser dom som utmärkta familje hundar.
Eski är dödstrött fast vi nästan inte gjorde något. Mycket nya intryck!Varit och tränat idag, i värmen. Alice var strålande (som vanligt). Höll på att plocka in agilityhinder och hade platsat Alice (visserligen uppbunden) vid boden. @Vastgota och Eski var typ 2m bredvid henne och höll på med sitt och @Wingates och Ammo ca 10m bort. Jag däremot var typ 50m bort och bar grejer fram och tillbaka mellan boden och banan. Full fokus från Alice och EN gång reste hon sig, men då kunde jag sätta henne på håll!
Jag kan säga att gå ifrån henne på det sättet med störning hade definitivt inte gått för 3 månader sen! Vi medicinering!! Och Alice
Alice med! Hon slocknade stenhårt två minuter efter vi kommit innanför dörren Sover fortfarande.Eski är dödstrött fast vi nästan inte gjorde något. Mycket nya intryck!
Ja just det, tack @Wingates @Vastgota @GardenAngel @Milosari för träningen idag!! Superkul även att Malte inte var så duktig...
Han fick ju även en nära döden upplevelse av min dumma hund pga korkad matte, så det är klart han är trött!Eski är dödstrött fast vi nästan inte gjorde något. Mycket nya intryck!
Varit och tränat idag, i värmen. Alice var strålande (som vanligt). Höll på att plocka in agilityhinder och hade platsat Alice (visserligen uppbunden) vid boden. @Vastgota och Eski var typ 2m bredvid henne och höll på med sitt och @Wingates och Ammo ca 10m bort. Jag däremot var typ 50m bort och bar grejer fram och tillbaka mellan boden och banan. Full fokus från Alice och EN gång reste hon sig, men då kunde jag sätta henne på håll!
Jag kan säga att gå ifrån henne på det sättet med störning hade definitivt inte gått för 3 månader sen! Vi medicinering!! Och Alice
Bor alla på det här forumet på samma ställe! :-oJa just det, tack @Wingates @Vastgota @GardenAngel @Milosari för träningen idag!! Superkul även att Malte inte var så duktig...
Japp! Bukefalister unite! I SkåneBor alla på det här forumet på samma ställe! :-o
Absolut! Alla på buke bor i samma hus till och med! Vet inte varför inte du har fått nyckeln än faktisktBor alla på det här forumet på samma ställe! :-o