Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vi kom preciiiis hem!
Kan inte lägga upp från mobilen. Vet inte hur man gör
Men har lagt på instagram.
Kommer bilder senare i kväll men nu måste jag få barn i säng och mat i magen.
Tassarna ocksåJättesöt, @Voff , men jag tror hon behöver växa i sina öron
Min gjorde det som ung också, enligt vet så saknade han kalcium. Så vi hällde a-fil över hans mat ett par veckor/månader och då slutade han. Kanske kan vara något sånt?Varför äter vår tik småsten på dagis? Spydde upp igår och imorse. Sambon sa att hon gjorde det som liten med. Får mat 3ggr per dag.
Delvis är det väl så att folk börjar inse att en bra amstaff eller hund av sådan typ kan vara en otroligt trevlig och bra hund. Sedan finns det också ett stort gäng personer som tyvärr vill ha sådan bara för att "bevisa" för folk att de inte är farliga eller för att själva framstå som duktiga ("Titta, jag har en hund av farlig sort men den är hur snäll som helst, fatta vad bra jag är med hundar!!").Satt och kikade på fejjan i en omplaceringsgrupp.
Vad är det egentligen som gjort Amstaff till så OMÅTTLIGT populär ras ? Jag vet om grejen med tuffingar som har favoriserat den ett tag nu i förorterna, men det är ju inte bara där den verkar vara oändligt populär utan runtom hela landet! Den absoluta majoriteten av folk som söker hund i dessa grupper verkar vilja vara ute efter Amstaff eller nån mix av denna. Jag har själv aldrig haft eller mött staffar någe mycket på riktigt, så har inte så bra koll på hur de är. Så jag undrar lite varför alla verkar vilja ha just denna ras eller en mix av denna ras? Då menar jag även alla de barnfamiljer mm som söker dem.
Jag är med i en grupp på FB för folk med hundar i Norrköping och 75% är amstaff eller rättare sagt mestadels amstaffkorsningar. Vi har otroligt mycket av den typen av hundar och det är nästan uteslutande yngre killar eller tjejer som äger dom.Delvis är det väl så att folk börjar inse att en bra amstaff eller hund av sådan typ kan vara en otroligt trevlig och bra hund. Sedan finns det också ett stort gäng personer som tyvärr vill ha sådan bara för att "bevisa" för folk att de inte är farliga eller för att själva framstå som duktiga ("Titta, jag har en hund av farlig sort men den är hur snäll som helst, fatta vad bra jag är med hundar!!").
Jo, så brukar det ju vara. Men @Sezziyanen skrev om att tex barnfamiljer och annat än den "vanliga typen av ägare" vill ha sådana hundar också, eller åtminstone så tolkade jag hans inlägg så.Jag är med i en grupp på FB för folk med hundar i Norrköping och 75% är amstaff eller rättare sagt mestadels amstaffkorsningar. Vi har otroligt mycket av den typen av hundar och det är nästan uteslutande yngre killar eller tjejer som äger dom.
Han har bara stora lungor....Jag tror jag får ställa mig till skaran med dräktiga hundar nu...
Mitt skägg har aldrig varit valp. Redan som 8-månadersvalp fick jag höra av en man "Den är rätt gammal va?"Just idag önskar jag att jag hade en valpig hund inte nån jäkla mini-polis som alltid är allvarlig. Han är typ född till gubbe med käpp och allt.
Mitt skägg har aldrig varit valp. Redan som 8-månadersvalp fick jag höra av en man "Den är rätt gammal va?"
Men han var också den lättvindigaste valp/u ghund man kan tänka sig
(Sneglar på den nya lilla draken här)
Mitt skägg har aldrig varit valp. Redan som 8-månadersvalp fick jag höra av en man "Den är rätt gammal va?"
Men han var också den lättvindigaste valp/u ghund man kan tänka sig
(Sneglar på den nya lilla draken här)