R
Raderad medlem 94602
Har varit ute och gått med "Gubben". Han är för skön. Vilken nos han har!!! Jobbar hela tiden. Han måste ju ha hela hjärnan full i barr och myror. Det är ju nästan som ett dike efter honom där han dragit fram med snoken. Sambon har varit ute och lagt en del spår med honom sen han kom och han är salig över Gubbens spårarbete. Över lag en väldigt okomplicerad hund som vi kan ha lös på gården och funkar fint i vardagen trots att han mest bott i hundgård. Som det ser ut nu får han stanna till sensommaren/hösten dåvi ska para med honom. Sen finns det tyvärr inte plats här längre så då får han åka tillbaka till uppfödaren.
Tiken är FET! Och det är inte bara valpar. Hon lägger lätt på sig och den lilla foderförändringen la sig snabbt på kroppen. Hon är fullständigt matfixerad och går mig på nerverna. Man kan inte röra någonting utan att hon kommer och tigger. Tom när man tar ett glas vatten eller en kopp kaffe ska hon ha. Hon försöker tom tränga sig upp i knät!! Kör man bort henne spelar hon både dum och döv och hänger envist kvar.
Överkelig är hon också. Sitter man på toa, hänger hon i knät, när man sover kommer hon och slickar en i ansiktet, sitter jag nad datorn ska hon upp i knät.... Hon är som ett limm!!!!
Tiken är FET! Och det är inte bara valpar. Hon lägger lätt på sig och den lilla foderförändringen la sig snabbt på kroppen. Hon är fullständigt matfixerad och går mig på nerverna. Man kan inte röra någonting utan att hon kommer och tigger. Tom när man tar ett glas vatten eller en kopp kaffe ska hon ha. Hon försöker tom tränga sig upp i knät!! Kör man bort henne spelar hon både dum och döv och hänger envist kvar.
Överkelig är hon också. Sitter man på toa, hänger hon i knät, när man sover kommer hon och slickar en i ansiktet, sitter jag nad datorn ska hon upp i knät.... Hon är som ett limm!!!!