Ja jag kan tänka att man får mycket av den varan med pumi, för ett otränat öga är pumi och pudel rätt lika.
Men öronen! Bara pumi har pumiöron. Jag kan inte hjälpa det men jag skrattar lite varje gång jag ser en
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ja jag kan tänka att man får mycket av den varan med pumi, för ett otränat öga är pumi och pudel rätt lika.
Öronen är bedårandeMen öronen! Bara pumi har pumiöron. Jag kan inte hjälpa det men jag skrattar lite varje gång jag ser en
Jag vet inte. Jag tycker de ser lite clowniga ut med sina öron. Men det kanske är det som är bedårande.Öronen är bedårande
Dom beskrivs ju dessutom som clowner i många rasbeskrivingar så det är nog rätt öron på rätt hundJag vet inte. Jag tycker de ser lite clowniga ut med sina öron. Men det kanske är det som är bedårande.
Jag har en fb-vän som har fyra pumi (och en liten uppfödning) så de där öronen dyker upp i mitt flöde några gånger i veckan
Haha, gör de? Då var jag ju rätt uteDom beskrivs ju dessutom som clowner i många rasbeskrivingar så det är nog rätt öron på rätt hund
Seriöst, vad är det för fel på folk ?! Har sett folk som låter sina hundar kissa på andras burar, med hundar i. Vad i helvete.. Och alla dessa hundar som pissar inne på inomhustställningarna.. GRRFörutom att nåt kräk låtit sin hanhund pissa på vårt tält, märkte det när jag skulle packa ihop
Jag vet inte?!?! så sjukt äckligt! Om jag hade sett det hade jag blivit vansinnig och skällt ut dom rejält. Nu blev jag bara vansinnig och fick tvätta tält när jag kom hem, fick ta det i en sopsäck hem.Seriöst, vad är det för fel på folk ?! Har sett folk som låter sina hundar kissa på andras burar, med hundar i. Vad i helvete.. Och alla dessa hundar som pissar inne på inomhustställningarna.. GRR
Blir också irriterad på sånt. Jag kan tycka att om man vet att man har en hund som ska skvätta på allt när det är andra hundar runt kan man ha stänkskydd mellan klasserna.Seriöst, vad är det för fel på folk ?! Har sett folk som låter sina hundar kissa på andras burar, med hundar i. Vad i helvete.. Och alla dessa hundar som pissar inne på inomhustställningarna.. GRR
Gillar såklart inte detta styckeFörutom att nåt kräk låtit sin hanhund pissa på vårt tält, märkte det när jag skulle packa ihop
Folk är inte kloka!Gillar såklart inte detta stycke
När jag jobbade på en mindre klinik var det otroligt många hundar som kissade på fodersäckarna. Oftast låtsades ägaren som ingenting, men vissa sa bara sa "hoppsan" och struntade i det.
Var bara en handfull som faktiskt bad om ursäkt och undrade var det fanns städsaker.
så härlig morgonrunda! Inte en själ ute. Våren alltså
Amen tack för påminnelsen förresten, måste ta mina allergipillerNä, för vi andra ligger inne i pollenkoma. Våren alltså.
Nä, för vi andra ligger inne i pollenkoma. Våren alltså.