Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Nej jag tänker definitivt inte betala något. Ska ringa imorgon och avboka operationen dom bokade in, då ska dom minsann få höra..Du kanske har skrivit om det innan, jag har inte lusläst, men du ska då inte betala för den där röntgen.
Nej jag tänker definitivt inte betala något. Ska ringa imorgon och avboka operationen dom bokade in, då ska dom minsann få höra..
MEH! Värst vad alla är i Sjöbo då! (det var LC-tävling där nu i helgen. Jag önskar nästan att jag hade varit där...)Jag var i Sjöbo idag
Någon i närheten av Sthlm? Jag har också anmält till en sådan typ av inoff nämligen, vore kul om det var fler bukefalister därAnmälde precis byrackorna till en inofficiell rallylydnadstävling. Blir bra träning, kommer vara en hög med folk på plan för de ska certifiera skrivare och det kommer bli en fin störning för framförallt älskar-alla-människor-labben
Nej, längre norrut i landetMEH! Värst vad alla är i Sjöbo då! (det var LC-tävling där nu i helgen. Jag önskar nästan att jag hade varit där...)
Någon i närheten av Sthlm? Jag har också anmält till en sådan typ av inoff nämligen, vore kul om det var fler bukefalister där
MEH! Värst vad alla är i Sjöbo då! (det var LC-tävling där nu i helgen. Jag önskar nästan att jag hade varit där...)
(En) Sele och selen. Selet låter hemskt!Säger ni en eller ett sele?
Jag säger en sele och seleN. Men har bekanta som säger seleT. Sticker i ögonen på mig
Grammatikpolisen säger en sele, selen.Säger ni en eller ett sele?
Jag säger en sele och seleN. Men har bekanta som säger seleT. Sticker i ögonen på mig
Nej, inte helt allvarlig. Det är mest känslan av att "här kommer jag med min odåga till hund, inte nog med att han inte kan något, jag kan inget heller..."
Don't even go there. substantiv som böjs i plural har i regel alltid en som artikel. Substantiv som inte böjs i plural har ett som artikel. En hund, flera hundAR. Ett får, flera får.Grammatikpolisen säger en sele, selen.
Sorry Här är listan med årets tävlingar: http://svvklc.se/index.php/prov-traeningar/lc-prov-2016 (när det står "södra" så är det alltid Skåne...) Finns även info om träningar på den hemsidan.Hörrö! Sånt måste du berätta! Att det var LC tävling alltså, hade varit häftigt att se.
Tack!Krya på dig @Emuliiaa .