Uppdatering och snackistråd 4

Utnyttjar det :D Den hund jag inte tränar med får vara fastbunden någonstans, i bur eller annat, när det sedan blir den hundens tur så är den taggad och då blir det ännu roligare att träna. Å andra sidan, jag har inget direkt problem med att de blir övertaggade, blir de det så kan jag lätt lugna ner läget.

Ingen :D
Kanske är olika i olika grenar? Nästan alla vallhundstävlingar är inofficiella - det betyder ju bara att resultaten inte skickas till SKK. En träningstävling i vallning är däremot öppen för just träning, där du kan lämna pinnen och hjälpa din hund exempelvis, utan attbehöva gå av banan för det.

Liknande trådar

Övr. Hund Jag är ganska ny på det här med aktiveringsleksaker, men funderar på att införskaffa några stycken lite "bättre". Hur vet jag vilka som...
Svar
9
· Visningar
701
Senast: MML
·
Övr. Hund Fortfarande jätteung. Jag brukar rekommendera folk som är sugna på BC nr 2 i sitt lov att vänta tills den första tagit sitt VP, då har...
2 3
Svar
44
· Visningar
1 022
Senast: attheedge
·
Övr. Hund Hej, Jag och min sambo skaffade hund i mars, en springer spaniel hane. Vi har sen innan pratat om att vi gärna skulle ha två hundar. Vi...
2
Svar
25
· Visningar
1 906
Övr. Hund Jag och sambo ska skaffa hund. 😊 Både han och jag jobbar skift och han jobbar mestadels natt. Det här innebär att vi har ett glapp 3ggr...
Svar
8
· Visningar
1 204
Senast: Kajsalisa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka