Nu gav jag mig in i tråden,så nu väntar jag på eget pm
Håll oss uppdaterade
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vilken tråd?Och där dök det upp en medlöpare
Det kanske blir mycket popcorn
Kanske är olika i olika grenar? Nästan alla vallhundstävlingar är inofficiella - det betyder ju bara att resultaten inte skickas till SKK. En träningstävling i vallning är däremot öppen för just träning, där du kan lämna pinnen och hjälpa din hund exempelvis, utan attbehöva gå av banan för det.Utnyttjar det Den hund jag inte tränar med får vara fastbunden någonstans, i bur eller annat, när det sedan blir den hundens tur så är den taggad och då blir det ännu roligare att träna. Å andra sidan, jag har inget direkt problem med att de blir övertaggade, blir de det så kan jag lätt lugna ner läget.
Ingen
Vilken tråd?
Har mina misstankar om det @dobbis vilken tråd?Men ... Är det den tråden som har blivit rensad? Den är ju inte alls kul nu
Och där dök det upp en medlöpare
Det kanske blir mycket popcorn
Jag tror att jag o en emma sitter risigt till strax
Han kommer få en chock! Ingen vettig människa bråkar med @dobbis liksomOch där kom mitt PM
Och där kom mitt PM
Men berätta - hur hittar jag tråden?
Leta efter en bild med två mopsar på, inlägget lyder
"Vilka kliniker/veterinärer genomför operationer av andningsbesvär?"
Han kommer få en chock! Ingen vettig människa bråkar med @dobbis liksom
Nej för han var ju inne o rensade i tråden,det är det jag har åsikter omAha, den såg jag men den är ju inte så spännande? Är ju knappt några svar alls?
Nej för han var ju inne o rensade i tråden,det är det jag har åsikter om
Fan mina popcorn är slut!!!!!Det där kommer bli farligt! Jag poppar popcorn