Min man är också förtjust i omplaceringshunden. Hunden är verkligen perfekt för oss. Vi ska diskutera om vi ska skicka in en intresseanmälan
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Hur gör ni med hundar som är svartsjuka på varandra?
Nu när Rollo äntligen har börjat lyssna på mig så är det jätteroligt att träna med honom. Men Tonto blir så svartsjuk att han har blivit som ett plåster på mig. Ska ligga nära om jag är i sängen, sitta vid mina fötter. Sitter och gör en massa ljud när det är Rollos tur att träna, eller så gör han det jag ber Rollo göra fast på avstånd. Typ sitt, ligg, stå.
Rollo är också svartsjuk, för han tycker det är roligt att träna nu... så han sitter och piper när Tonto ska träna för att han är så sugen på att träna själv!
IngenVad är det för skillnad på träningstävling och inofficiell tävling?
Utnyttjar det Den hund jag inte tränar med får vara fastbunden någonstans, i bur eller annat, när det sedan blir den hundens tur så är den taggad och då blir det ännu roligare att träna. Å andra sidan, jag har inget direkt problem med att de blir övertaggade, blir de det så kan jag lätt lugna ner läget.
Ingen
GÖR DET!!Ser just nu ett gyllene tillfälle att kommentera till admin på Vetbase ... Ungefär i stil med hans "varför?" Och det kliar i fingrarna...
GÖR DET!!
Du måste tagga först och sen skriva varför?, även om det är övertydligt vem du syftar på.Ser just nu ett gyllene tillfälle att kommentera till admin på Vetbase ... Ungefär i stil med hans "varför?" Och det kliar i fingrarna...
Ja!!Jag gjorde det! Fast han kanske inte tar det så som det lät i mitt huvud iofs
Kan du skicka vad han skrev på PM?@TheaH Han taggade mig i en kommentar men tog sen bort sin egna kommentar/tråd så jag hann aldrig läsa och har nu fått ett PM från honom
Kan du skicka vad han skrev på PM?
Det där kommer bli farligt! Jag poppar popcornHan skrev "Du frågar varför jag ifrågasätter Vad gör du"
Så inget farligt, än, antar jag
Jag medDet där kommer bli farligt! Jag poppar popcorn
Länk?Ser just nu ett gyllene tillfälle att kommentera till admin på Vetbase ... Ungefär i stil med hans "varför?" Och det kliar i fingrarna...
Det där kommer bli farligt! Jag poppar popcorn
Nu gav jag mig in i tråden,så nu väntar jag på eget pm