Uppdatering och snackistråd 4

@Voff grattis på din dag!!

OnTopic:

Ammo fyller år idag! (Har spammat valp2015 tråden och senast tagna bilder tråden med bilder, så ni slipper foton här!)
Det har vi firat genom att åka till brukshundsklubben med @GardenAngel & Alice. Ammo tyckte att man får vara extra vild på sin födelsedag, och det kan jag väl lite hålla med om. Så fort vi bränt lite energi var han dock superduktig!
Vi avslutade såklart med ett besök på djuraffären för present shopping ;)
Tack!
Som sagt...idag fyller eliten :D
Undra om jag också ska vara extra vild:angel:

Känslan när BÅDA hundarna, på olika ställen, hittar bajs att äta/rulla sig i på promenaden och åtminstone det ena är från människa...

Hoppar in och säger GRATTIS till @Voff ! Man kan hitta örter med antiinflammatoriska egenskaper @isafore ....

Jag är skitless lera redan. Hunden luktar skunk...är ju inte så noga med var hon sätter sina tassar...:wtf:...kan ju inte duscha henne efter varje utevistelse...:crazy:

Grattis Ammo 1 år! Oroa dig inte @Voff du får ett grattis också :D (Men INGEN tennisboll! :devil:) Har filmat och tagit många bilder, ska försöka göra ett publikt fotoalbum på Facebook!
baclfxy.jpg

I paketen finns det tennisbollar från kong, en vanlig till Ammo och en pytteliten till Malte :grin:

Då blev det en hund i present. Om 5 veckor anländer lilla Shiloh från Tyskland. Hon är i dag 11 veckor och 2 dagar. Färgen är svart med lite brunt på benen mm och hon beskrivs som frammåt, öppen och socialt tillgänglig.
Om vår tik går tom...hoppas vid min gud inte...så blir Shiloh min kommande träningskompis. Men helst vill jag ju ha en valp från vår tik..isf får sambon ta Shiloh.

Liknande trådar

Övr. Hund Jag är ganska ny på det här med aktiveringsleksaker, men funderar på att införskaffa några stycken lite "bättre". Hur vet jag vilka som...
Svar
9
· Visningar
703
Senast: MML
·
Övr. Hund Fortfarande jätteung. Jag brukar rekommendera folk som är sugna på BC nr 2 i sitt lov att vänta tills den första tagit sitt VP, då har...
2 3
Svar
44
· Visningar
1 022
Senast: attheedge
·
Övr. Hund Hej, Jag och min sambo skaffade hund i mars, en springer spaniel hane. Vi har sen innan pratat om att vi gärna skulle ha två hundar. Vi...
2
Svar
25
· Visningar
1 906
Övr. Hund Jag och sambo ska skaffa hund. 😊 Både han och jag jobbar skift och han jobbar mestadels natt. Det här innebär att vi har ett glapp 3ggr...
Svar
8
· Visningar
1 206
Senast: Kajsalisa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka