Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag vet från säker källa att pelargonfolk kan tjaffsa rätt rejält och att det definitivt inte delas sticklingar med vem som helstProvade med en trädgårdsgrupp men de är så sams så och delar glatt sticklingar med varandra
Jag vet från säker källa att pelargonfolk kan tjaffsa rätt rejält och att det definitivt inte delas sticklingar med vem som helst
Och det är rätt bra med drama i sambons hockey korts-grupper rätt ofta.
Tjaffsare finns nog på alla områden tyvärr. Men nog kan det vara lite underhållande
Men hockeybilder? Är han 12 eller
(gissar att det kan vara en hel del pengar i rätt bilder)
Provade med en trädgårdsgrupp men de är så sams så och delar glatt sticklingar med varandra
Det är aldrig optimaltHar under kvällen blivit lite lagom pushad att ta en vuxen omplacering... måste säga att det känns lite lockande faktiskt. Det är en väldigt trevlig hund och det låter som att det skulle vara en bra förebild till Filimon... är ju dock inte en riktigt optimal tidpunkt just nu.
Jag hittade inte dit.@dobbis @JosseMandy @Voff @TheaH tyvärr hände det inte så mycket mer faktiskt, inga samtal och ingenting faktiskt, så det är jag glad för.
Kan inte med hur man länkar från telefonen däremot...
Och sen såg jag att två härifrån faktiskt hittat dit!
* ahem, tre faktiskt!
Nej för folk skickar döda sticklingar, för få fröer eller struntar i att betala. Så det så. En trädgårdsgrupp duger utmärkt för att få ta del av lite drama.Provade med en trädgårdsgrupp men de är så sams så och delar glatt sticklingar med varandra
Man kan få ogräs och mördarsniglar på kuppen också. Det går hett till i grupperna ibland. Åtminstone fingervarmt.Nej för folk skickar döda sticklingar, för få fröer eller struntar i att betala. Så det så. En trädgårdsgrupp duger utmärkt för att få ta del av lite drama.
Jag pluggar distans på komvux, via Jensen. Eller på Jensen via komvux. Eller vad som nu blir rätt.. Iallafall, jag läser gymnasieämnen. Beräknad att vara klar augusti 2017. Då ska jag söka högskoleutbildning på distans, ska bli lärare.Har en fråga som inte är värd en egen tråd. Ser att många skriver att de har hund och pluggar distans. Vad är det för något alla pluggar då? Är intresserad av distansstudier innan mitt högskoleplugg nämligen. På så sätt kan jag kanske även övertala sambon till en hund
Har en fråga som inte är värd en egen tråd. Ser att många skriver att de har hund och pluggar distans. Vad är det för något alla pluggar då? Är intresserad av distansstudier innan mitt högskoleplugg nämligen. På så sätt kan jag kanske även övertala sambon till en hund
Folksam alltså - dom är braRingde försäkringsbolaget för jag tappat bort en räkning. Det ärendet fixade dom snabbt i andra änden på tråden. Sen påpekades det att om vi tecknar en hemförsäkring i samma bolag skulle den kosta 77 kr/mån och det skulle göra att jag skulle få totalt typ 1200 kr rabatt per år på hundarnas försäkringar. Dvs hemförsäkringen skulle bli gratis och jag skulle ändå tjäna några hundralappar per år. Det var jag snabb på att hänga på Så nu har vi dubbla hemförsäkringar, men hundarna blev lite billigare
Jag hade faktiskt backat. Man ska inte köpa på sig problem. Allergi kan vara ett helvete och även om det är "lindrigt" kan det ta lång tid och vara både kostsamt för plånboken och hjärtat att få ordning på det.Prövohunden har öronproblem, mest troligt ligger allergi bakom. Det känns väldigt tråkigt. Det är en väldigt fin hund. Men allergi, jag har sagt tidigare att jag hellre har en hund med HD problem (fast jag har såklart allra helst en hund utan båda). Det handlar inte ens om pengarna, hon är försäkrad. Det handlar om känslor, oro, tid hos veterinären. Jag har just avlivat en hund med en kronisk sjukdom vi kämpade med i två år. Jag vet inte om jag orkar en till.